حضور شرکت های گردشگری ایران در نمایشگاه فیتور 2018 ، اولویت بازار چین است

خبرنگاران : رامین افشاری مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: گردشگری موضوعی است که با بخش خصوصی عجین است و بخش دولتی باید در این راستا یاری کننده و حامی باشد.

حضور شرکت های گردشگری ایران در نمایشگاه فیتور 2018 ، اولویت بازار چین است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

افشاری اضافه نمود: کانون موظف است بنا بر تاکید و توجه ریاست سازمان میراث فرهنگی به حوزه گردشگری ورود پیدا کند، کارهای مطالعاتی روی بازارهای هدف و موضوع گردشگران ورودی شروع شده است و کانون در این حوزه ها اقدامات جدی خواهد داشت.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ادامه داد: باید عملکرد نمایشگاه فیتور مورد آنالیز و مطالعه قرار گیرد، تا زمانی که در حوزه گردشگران ورودی افزایش نداشته باشیم نمی توانیم بگوییم دستاورد خوبی از حضور در نمایشگاه بین المللی داشته ایم.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اضافه نمود: حضور در بازار گردشگری چین از برنامه ها و اولویت های کاری کانون است چراکه این کشور سالیانه تعداد زیادی گردشگر به جهان می فرستد و ما باید از این بازار بسیار خوب سهم داشته باشیم.

افشاری اضافه نمود: معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری کشور در حوزه های مختلف در نمایشگاه فیتور موضوعی بسیار مهم است که فعالان گردشگری می توانند به آن توجه نمایند.

معرفی ظرفیت های گردشگری ایران در نمایشگاه فیتور

عبدالرضا اسلامی معاون گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در این نشست گفت: سی ونهمین نمایشگاه فیتور از 27 دی تا یکم بهمن 96 در مادرید اسپانیا برگزار می گردد، این نمایشگاه یکی از بهترین و بزرگ ترین نمایشگاه های حوزه گردشگری است که تاثیر بسیار زیادی در این صنعت دارد.

اسلامی ادامه داد: بیش از 9هزار شرکت گردشگری از 160 کشور در این نمایشگاه حضور دارند، غرفه ایران در 304 متر مربع در این نمایشگاه جانمایی شده است، فستیوال حوزه جدیدی است که به صورت تخصصی در این نمایشگاه مطرح می گردد، همچنین حوزه گردشگری سلامت و تکنیکال گردشگری در این نمایشگاه مطرح خواهد شد.

معاون گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی توضیح داد: غرفه ایران با ترکیبی از معماری ایرانی و اسلامی طراحی شده است، شهرزاد بال اصفهان، ایوار، مارکوپولو، پرسپولیس، آژانس خدمات مسافرتی ارس و 15 شرکت خدمات مسافرتی دیگر در این نمایشگاه حضور دارند.

او ادامه داد: حضور خوب استان های در این نمایشگاه بسیار امیدوارنماینده است، با توجه به اینکه ما برای معرفی و شناساندن مقاصد جدید گردشگری در کشور کوشش می کنیم، حضور این شرکت ها در نمایشگاه های بین المللی بسیار مفید است.

اسلامی اضافه نمود: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی سال جاری هم در برگزاری شب ایرانی مشارکت خواهد داشت و کوشش می کنیم این مراسم باشکوه تر از سال های گذشته برگزار گردد.

معاون گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اضافه نمود: مستندسازی و حضور ایران در این نمایشگاه به صورت زنده و مستقیم از شبکه جام جم پوشش داده می گردد.

او اضافه نمود: ورک شاپ صنایع دستی، غذاهای سنتی و لباس های بومی و محلی در شب ایرانی این نمایشگاه به نمایش گذاشته می گردد، معرفی محورهایی از کشور و سخنرانی هم در این شب خواهیم داشت.

منبع: چمدان
انتشار: بروزرسانی: 21 مهر 1398 شناسه مطلب: 423

به "حضور شرکت های گردشگری ایران در نمایشگاه فیتور 2018 ، اولویت بازار چین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور شرکت های گردشگری ایران در نمایشگاه فیتور 2018 ، اولویت بازار چین است"

نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید