حضور فروزان از ایران در یک جشنواره هندی

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران، جشنواره PickurFlick هند در حمایت از فیلمسازان مستقل از سراسر جهان برگزار می گردد و چشم انداز این جشنواره تبلیغ سینمای مستقل جهان در کشور هند است. این جشنواره در 2 بخش اکران عمومی در شهر دهلی نو و نمایش آنلاین روی وبسایت جشنواره به صورت ماهانه برگزار می گردد.

حضور فروزان از ایران در یک جشنواره هندی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

فیلم کوتاه فروزان داستان زن جوانی است که شوهرش فوت شده است و با 2 فرزند کوچکش در روستا زندگی می نمایند. وی سعی می نماید از گله گوسفندانش در مقابل حمله شبانه دزدها محافظت کند.

جشنواره PickurFlick از 11 تا 18 مارس (20 تا 27 اسفند) در شهر دهلی نو برگزار می گردد و نمایش فیلم کوتاه فروزان در تاریخ یازدهم مارس ساعت 6 عصر در سالن venue-Instituto Cervantes (موسسه فرهنگی اسپانیایی) دهلی نو خواهد بود.

فیلم کوتاه فروزان در این جشنواره با فیلم های دیگری از کشورهای آمریکا، برزیل، انگلیس، اسپانیا، کانادا، استرالیا و هند رقابت خواهد نمود.

عوامل این فیلم کوتاه که در روستاهای اطراف خرم آباد فیلمبرداری شده است، عبارتند از نویسنده و کارگردان: میرعباس خسروی نژاد، فیلمبردار: صادق سوری، صدابردار: هادی ساعد محکم، مدیر فراوری: فردوس خسروی نژاد، تدوین: میرعباس خسروی نژاد، صداگذار: حسین قورچیان، تصحیح رنگ: رضا تیموری، بازیگران: فروزان رضاییان، فریبا سگوند، عیدی علی نژاد، مریم احمدی، تهیه نماینده: انجمن سینمای جوان ایران (دفتر خرم آباد).

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 466

به "حضور فروزان از ایران در یک جشنواره هندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور فروزان از ایران در یک جشنواره هندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید