راهیابی فیلم به یان به بخش اصلی جشنواره بین المللی اسپانیا

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران/ایلام نویسنده و کارگردان فیلم به یان morning از راهیابی این فیلم به بخش اصلی جشنواره بین المللی اسپانیا اطلاع داد.

راهیابی فیلم به یان به بخش اصلی جشنواره بین المللی اسپانیا

وحید اسلامی در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: این فیلم در بین 1200 فیلم رسیده به جشنواره ، پیروز شد به بخش اصلی مسابقه راه یابد.

وی گفت: تعداد 37 فیلم از بین فیلم های ارسالی به جشنواره برای کسب جایزه نهایی رقابت خواهند کرد که فیلم به یان از ایران یکی از آنهاست.

اسلامی با بیان اینکه این جشنواره از 28تا31 اکتبر2021 در شهر تراسای استان بارسلون کشور اسپانیا برگزار می گردد، توضیح داد: فیلم به یان بعد از حضور پیروز در جشنواره بین المللی Lift-off لندن و kalakari هند به بخش اصلی جشنواره one shot terrassa film اسپانیا را یافت.

آوات فیلم پخش بین المللی و پیگیرهای فیلم به جشنواره را بر عهده دارد،

ازحسین رودباری ، سعید بهمن و امید عبدی قدردانی کرد و گفت: بازیگر این فیلم محمد فرامرزی، گوینده زهرا مرادپور، تدوین یحیی پاک طینت است و ،صداگذاری آن را سعید شاه محمدی و احسان اکبری انجام داده است.

مدیر صحنه این فیلم روشنک رشیدی، هماهنگی با روشنا اسلامی و هوشنگ حیدری است و مترجم و سعید بهمن و طراح پوستر امید عبدی بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1978

به "راهیابی فیلم به یان به بخش اصلی جشنواره بین المللی اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی فیلم به یان به بخش اصلی جشنواره بین المللی اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید