حمایت از 80 انتها نامه تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان با قابلیت فناوری

به گزارش مجله باهام، معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از حمایت بیش از 80 خاتمه نامه با قابلیت فناوری اطلاع داد.

حمایت از 80 انتها نامه تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان با قابلیت فناوری

به گزارش گروه استانهای خبرنگاران، داود معروفی، معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با بیان اینکه پارک علم و فناوری دانشگاه از سال 1389 حمایت از پایان نامه ها و رساله های کاربردی دارای ماهیت فناوری دانشجویان دانشگاه سمنان را شروع نموده است گفت: حامیان اقتصادی این طرح، معاونت پژوهشی و فناوری، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان هستند.

معروفی ادامه داد: در حال حاضر 17 رساله دکترا در حال حمایت هستند و 65 مورد نیز پایان یافته اند. این حمایت ها منجر به ثبت 18 مورد اختراع و تأییدیه علمی، 24 مورد ساخت دستگاه آزمایشگاهی، چهار مورد پیاده سازی نتیجه طرح در جامعه، دو مورد انعقاد قرارداد پژوهشی با سازمان های خارج از پارک و پذیرش دو واحد فناور برای توسعه ایده نوآورانه در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان بوده است.

معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: فراهم ساختن شرایط بهره گیری از توان بالقوه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در راستای توسعه علمی فناوری کشور و ایجاد زمینه کارآفرینی و اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی از جمله اهداف حمایت از پایانامه های تحصیلات تکمیلی با ماهیت فناوری است.

وی اضافه نمود: بیش از ده سال است که پارک علم و فناوری دانشگاه موضوع حمایت از رساله های دکترا را تحت عنوان هسته های تحقیقاتی دانشگاهی در دستور کار خود دارد و با بودجه محدود خود، توانسته بیش از هشتاد رساله کاربردی دارای ماهیت فناوری را مورد حمایت قرار دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2143

به "حمایت از 80 انتها نامه تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان با قابلیت فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از 80 انتها نامه تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان با قابلیت فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید