حمید گودرزی: کودک شو را گرم تر از پژمان بازغی اجرا می کنم

به گزارش مجله باهام، تهران (پانا) - حمید گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون که در کودک شو جایگزین پژمان بازغی شده است می گوید احساس می کند اجرایش گرم تر و شوخی های بیشتر است.

حمید گودرزی: کودک شو را گرم تر از پژمان بازغی اجرا می کنم

به گزارش مهر، حمید گودرزی این شب ها با اجرای کودک شو در شبکه نسیم دیده می شود. او درباره اجرای این مسابقه و تجربه کار با بچه ها گفت: من از سال 75 به واسطه علی عبدالعلی زاده با کار کودک آشنا شدم و اگر به خاطر داشته باشید پروژه ای با نام دانی و من را در 58 قسمت تولید کردیم.

او ادامه داد: خدا را شکر مخاطب از این مجموعه در زمانی که پخش شد رضایت بالایی داشت و حتی ترانه هایی را که مختص کودک بود و ما در برنامه می خواندیم بزرگترها هم زمزمه می کردند و این برای مان جالب بود.

گودرزی در توضیح بیشتر مطرح نمود: من به دلیل این برنامه ها با فضای کار کودک بیگانه نبودم و از طرفی هم سابقه ای در اجرا حتی به صورت محدود داشتم و در مسابقه هایی از قبیل پنج ستاره و یا برنامه های مناسبتی چون شب یلدا یا نوروز اجرا را تجربه کرده بودم.

او که پیش از این درباره دلیل حضورش در کودک شو سخن نگفته بود اظهار داشت: زمانی که رضا نصیری کارگردان کودک شو با من تماس گرفت دیدم فرصت خوبی برای من است که هم با فضای کودک آشنا هستم و هم تجربه اجرا دارم به ویژه که کودک شو هم برنامه ای پرمخاطب است و چند سالی است روی آنتن می رود.

این بازیگر درباره مقایسه هایی که ممکن است نسبت به حضور او و پژمان بازغی وجود داشته باشد، توضیح داد: من از اواسط فصل به کودک شو اضافه شدم به هر حال این برنامه پیش از من شکل گرفته بود و پژمان بازغی چند فصل در این برنامه حضور داشت، زحمت کشیده بود و در برنامه به ثبات رسیده بود. قصد ما این نبود که بخواهیم این زحمات را پاک کنیم بلکه برعکس نمی خواستیم از آنها دور شویم.

وی ادامه داد: من سعی کردم در ارتباط با بچه ها جهت به همان شکل ادامه پیدا کند البته خودم حس می کنم کمی گرم تر اجرا کردم و شوخی های بیشتری داشتم، بازخورد خوبی هم از خانواده ها می گیرم.

این بازیگر درباره اینکه داشتن فرزند چقدر می تواند برای اجرای برنامه مفید باشد، اظهار داشت: وقتی فرزند دارید از تجربیاتی برخوردار هستید که به اجرای فعلی شما هم کمک می کند ولی اینگونه نیست که مجری ای که فرزند ندارد نتواند در چنین برنامه ای اجرا کند. به نظرم این هم نوعی بازیگری است من نقش مجری را بازی می کنم تفاوت دیگری ندارد تنها تفاوتش آن است که در اثر نمایشی ما به دوربین نگاه نمی کنیم و اینجا به دوربین نگاه می کنیم.

گودرزی در سرانجام درباره اینکه چه زمانی دوباره در سریال، بازی خواهد کرد، گفت: به تازگی دو سریال داشتم همچنین منتظر اکران فیلم های سینمایی ام هستم. از طرف دیگر در قسمت هایی از سریال طلاق به کارگردانی ابوالقاسم طالبی بازی کرده ام که نقش خودم یعنی حمید گودرزی را به عنوان یک بازیگر دارم که نقش کوتاهی است.

مسابقه کودک شو به کارگردانی رضا نصیری و با اجرای حمید گودرزی در نوروز 1400 شنبه تا سه شنبه ساعت 23 روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1656

به "حمید گودرزی: کودک شو را گرم تر از پژمان بازغی اجرا می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمید گودرزی: کودک شو را گرم تر از پژمان بازغی اجرا می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید