حیف شماست آقای مهدی قایدی!

به گزارش مجله باهام، طی هفته های گذشته شایعات زیادی در خصوص جدایی مهدی قائدی از استقلال مطرح شده است. عمده حرف و حدیث ها حول این بود که با حضور آندرا استراماچونی در الغرافه این بازیکن هم به مربی سابقش خواهد پیوست، اما الغرافه فهرست خرید های خارجی اش را منتشر کرد که بین آن ها اثری از قائدی نبود.

حیف شماست آقای مهدی قایدی!

با این حال انگار کابوس لیگ ستارگان قطر قرار نیست دست از سر استقلال بردارد. حالا چند روزی هست که از الدوحیل به اسم مشتری تازه مهاجم استقلال یاد می گردد. به همین دلیل دیروز روزنامه الوطن قطر طی گزارشی، احتمال وقوع این انتقال را بالا ارزیابی کرد.

در بخشی از گزارش این رسانه آمده است: الدوحیل در بخش بازیکنان خارجی اش میشل اولونگا (کنیا) و ادمیلسون جونیور (بلژیک) را حفظ کرد و نام تائه هی، بازیکن کره ای هم پس از انتها دوره قرضی بازی در السد به این تیم بازگشت. فرجانی ساسی هم به اسم بازیکن عربی جایگزین مهدی بن عطیه در لیست الدوحیل می گردد. به این ترتیب تنها یک جای خالی در لیست لژیونر های الدوحیل باقی می ماند که انتظار می رود این بازیکن مهدی قائدی، عضو باشگاه استقلال و تیم ملی فوتبال ایران باشد. الوطن در ادامه در خصوص قائدی نوشته: او یک بازیکن برجسته و نوظهور است که از سال 2017 در ترکیب تیم استقلال ایران بازی می نماید.

شایعه حضور قائدی در تیم های قطری در حالی مطرح می گردد که او استعداد بسیار زیادی دارد و در تعداد تکنیکی ترین ستاره های سالیان اخیر فوتبال ایران دسته بندی می گردد. برای او در این سن و سال، حضور در فوتبال قطر بسیار زود است. اگر بنا به جدایی از استقلال باشد، قائدی باید راهی یک تیم اروپایی گردد و بخت خودش را برای تبدیل شدن به یک ستاره بین المللی بیازماید. این همان راهی است که همشهری او مهدی طارمی رفت و پیروز شد.

تازه قائدی بسیار جوان تر است و جای بیشتری برای پیشرفت دارد. پول قطری ها همواره هست، اما شاید از دل حضور در اروپا، درخششی ماندگار و نامی پرآوازه بیرون بیاید. در هر صورت قائدی دو سال دیگر با استقلال قرار داد دارد و باشگاه باید در خصوص او تصمیم بگیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1839

به "حیف شماست آقای مهدی قایدی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیف شماست آقای مهدی قایدی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید