خرید در سامویی

به گزارش مجله باهام، خرید در سفر به کشور تایلند به یکی از جاذبه‌های این کشور تبدیل شده است. در این مقاله شما را با زوایای مختلفی از تجربه خرید در جزیره سامویی آشنا خواهیم کرد. سامویی برای خرید لوازم تزئینی با ارزش و بدلی تا لنزها و داروهای ارزان قیمت بسیار زیبا هستند.

خرید در سامویی

فروشگاه‌های چی وانگ و Leam Din در کنار دریاچه قرار گرفته است و سال‌ها قبل تنها محل فروش مواد غذایی می‌باشد و امروزه شامل لباس و لوازم منزل هم می‌باشد. قسمت خوراکی‌ها بعد از ناهار تعطیل می‌باشد. فروشگاه سنتی لامایی نیز شبیه فروشگاه چی وانگ می‌باشد اما کوچکتر. این فروشگاه بر روی جاده اصلی قرار گرفته و پمپ ینزین و بانک هم در مجاورت خود دارد.

چندین فروشگاه از لوازم تزئینی قرار دارد تا فیلم‌های جدید، عتیقه‌جات، صنایع دستی محلی، طلا و نقره فروشی و پارچه فروشی را شامل خواهد شد. سوپرمارکت‌های سبک غربی نیز در سامویی دیده شده است و مانند Tesco-Lotus (در چی وانگ، لامویی و ناتون) و Big C and Makro. تمام این‌ها وسایلی از اروپا و کشورهای غربی را به فروش می‌رسانند اما با قیمتی بسیار ازانتر خواهد شد. قانونی در اینجا حاکم می‌باشد که همیشه می‌توانید لوازم را با نصف یا حتی دو سوم قیمت اولیه خریداری نمایید و تخفیف بگیرید. در اوج شلوغی قیمت‎ها بالاتر خواهد رفت. برای خریدهای عمده هم تخفیفات ویژه‌ای قائل هستند. در فروشگاه‌های این جزیره نیز غذاخوری‌های غربی مانند مک دونالد، Starbucks و پیتزا هم به فروش می‌رسانند. برای تجربه یک سفر عالی با سوغاتی‌های عالی با تور ارزان تایلند همراه شوید.

مجموعه بزرگی از صنایع دستی محلی، جواهرات، نقره و سنگ های حکاکی شده رادر این مکان به چشم می‌خورند. لوازم الکترونیکی و لوازم منزل و خوراکی‌هایی نیز در سوپرمارکت‌های بزرگ این جزیره به چشم می‌خورند. بازار سبزیجات و میوه‌های سامویی نیز بسیار دیدنی و جالب توجه هستند. در این جزیره غذای دریایی فراوانی سرو می‌گردد و فروشگاه‌های ماهی هم زیاد می‌باشد.

انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 646

به "خرید در سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید در سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید