دبیر: چند ساعت بعد از انتخابم از تیم های ملی به خاطر خانه کشتی عذرخواهی کردم، برخی ها فکر می نمایند در دعوا بزرگ می شوند

به گزارش مجله باهام، رئیس فدراسیون کشتی گفت: برخی ها فکر می نمایند با دعوا بزرگ می شوند، درحالیکه دکتر صالحی امیری هم در توانش باشد یاری می نماید، بودجه او هم محدود است.

دبیر: چند ساعت بعد از انتخابم از تیم های ملی به خاطر خانه کشتی عذرخواهی کردم، برخی ها فکر می نمایند در دعوا بزرگ می شوند

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران، علیرضا دبیر در حاشیه افتتاح خانه کشتی شهید ابراهیم هادی گفت: باید تشکر ویژه ای از آقای عبدالله موحد داشته باشیم. بعد از اینکه به جمع بندی رسیدیم و با لطف سیدحسن خمینی جام یادگار امام (ره) را به نام موحد کردیم، با موافقت وی این تغیر نام صورت گرفت.

وی ادامه داد: حتی اتحادیه جهانی کشتی هم از این بابت از ما تشکر کردند و قرار است این مسابقات در بابلسر برگزار گردد. جز معدود کشورهایی هستیم که یک جام را بنام یک قهرمان زنده نام گذاری کردیم.

رئیس فدراسیون کشتی توضیح داد: بعد از این اتفاق آقای موحد گفت خانه کشتی را به نام هر کسی که دوست دارید نام گذاری کنید. خانه کشتی شماره 2 بنام شهید صدرزاده و خانه کشتی شماره یک بنام شهید هادی نام گذاری شد.

دبیر ادامه داد: هر خانواده ای که اینجا را می دید اجازه نمی داد فرزندش به خانه کشتی بیاید. فدراسیون را با 60 میلیارد بدهی تحویل گرفتیم، طرف راننده یکی از خانواده ها بوده که از فدراسیون کشتی حقوق می گرفت، اما وقتی من آمدم عذرش را خواستم و حالا از ما شکایت نموده و 50 میلیون می خواهد.

رئیس فدراسیون اضافه کرد: به جرات می توانم بگویم اینجا بعد از بازسازی بهترین خانه کشتی دنیاست. وقتی تشک های قدیمی را برمی داشتیم برای 21 سال قبل بود و تماما پوسیده شده بود. این کار من نبود و بدون حمایت بخش خصوصی و برادران انصاری میسر نبود. از وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک هم قدردانی می کنم.

دبیر تاکید نمود: بعضی ها فکر می نمایند با دعوا بزرگ می شوند درحالیکه وزارت ورزش و کمیته کلی المپیک در حد توانش یاری می نماید و بودجه آنها هم محدود است. چند ساعت بعد از اینکه رئیس فدراسیون شدم، به اردوی تیم های ملی رفتم و بعد از دیدن شرایط آنجا، از ملی پوشان عذرخواهی کردم.

وی ادامه داد: خدا لطف کرد تمام 15 میلیارد هزینه بازسازی را از بخش خصوصی گرفتیم و یک ریال هم از دولت نگرفتیم. 22 سال در خانه کشتی اکسیژن وجود نداشت و یک و نیم میلیارد برای دستگاه های هواساز هزینه شد. تمام اتاق ها تخریب شده بود و شرایط بسیار بدی داشت. نور خانه کشتی را 4 برابر کردیم تا کشتی گیرانی که تمرین می نمایند لذت ببرند.

رئیس فدراسیون کشتی توضیح داد: از مسئولان ورزش تقاضا می کنم، خانه کشتی کنار دریاچه هم مشخص تکلیف گردد. حدود 70 درصد پیشرفت داشته، اما رها شده است. متأسفانه در طراحی افتضاح مشاوره داده شده است اما در مصالح فوق العاده است. امیدواریم تکلیف آنجا هم زودتر روشن گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 812

به "دبیر: چند ساعت بعد از انتخابم از تیم های ملی به خاطر خانه کشتی عذرخواهی کردم، برخی ها فکر می نمایند در دعوا بزرگ می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: چند ساعت بعد از انتخابم از تیم های ملی به خاطر خانه کشتی عذرخواهی کردم، برخی ها فکر می نمایند در دعوا بزرگ می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید