دست و دلبازی اپل برای نسل بعدی آیفون ، شارژری که 18 برابر سریع تر از همواره شارژ می نماید!

به گزارش مجله باهام، احتمالات حکایت از آن دارند که ممکن است اپل برای نسل بعدی آیفون از گزینه های جانبی متعددی مثل شارژرUSB-C و کابل شارژ سریع در جعبه آیفون استفاده کند.

دست و دلبازی اپل برای نسل بعدی آیفون ، شارژری که 18 برابر سریع تر از همواره شارژ می نماید!

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، از دید بسیاری از کاربران آیفون، اطلاعاتی که به وسیله وبلاگ ژاپنی Mac Otakara، منتشر شده بسیار امیدبخش است.

بخشی از شایعات تازه معتقدند عرضه آیفون ها در طول امسال میلادی تا 3 برابر بیشتر از سال گذشته خواهد بود. افزون بر این ها پیش بینی می گردد که مدل های تازه آیفون، دارای پورت های USB-Cباشند و ممکن است با یک شارژر ویژه همراه باشد که 8 برابر سریعتر از همواره کار می نماید.

به نظر می رسد این موضوع که چرا اپل گوشی های هوشمند تازه را با همان شارژر مکعبی 5W ارائه می دهد مثل یک معما باقی بماند. به خصوص به توجه به این که سالهاست از این نوع باتری استفاده می نماید.

اپل طی سال گذشته اقدام به طراحی مجدد آیپد پرو کرد و تبلت اپل را با USB-C عرضه کرد و با این کار سرعت شارژر 18 وات سریعتر شد. در حال حاضر، اگر موضوع استفاده از شارژر و آداپتورهای تازه حقیقت داشته باشد، می توان امیدوار بود بتوان دیگر محصولات اپل را نیز با همین شارژر، شارژ کرد.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2286

به "دست و دلبازی اپل برای نسل بعدی آیفون ، شارژری که 18 برابر سریع تر از همواره شارژ می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست و دلبازی اپل برای نسل بعدی آیفون ، شارژری که 18 برابر سریع تر از همواره شارژ می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید