دشان: رکورد ژیرو یک دستاورد فردی مهم است، به هدف مان رسیدیم

به گزارش مجله باهام، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه پس از ثبت یک برد پرگل دیگر در مرحله انتخابی یورو 2020 از رویکرد مردانش تمجید کرد.

دشان: رکورد ژیرو یک دستاورد فردی مهم است، به هدف مان رسیدیم

به گزارش خبرنگاران، فرانسه دومین بازی اش در مرحله انتخابی جام ملت های اروپا را همچون بازی قبلی اش (مقابل مولداوی) با یک پیروزی 4 گله پشت سر گذاشت، البته این بار مقابل حریفی سرسخت تر مانند ایسلند تحت راهنمایی اریک همرن. با این پیروزی، فرانسه صدر جدول را از ترکیه ای که پیش تر 6 امتیازی شده بود (به لطف تفاضل گل بهتر) پس گرفت.

دیدیه دشان با وجود این رجحان قاطع اعتراف کرد که شاگردانش در مقاطعی از بازی از جمله ابتدای نیمه دوم مسابقه مشکلاتی داشتند اما هوشیاری آنها برای استفاده از نقاط ضعف حریف را تحسین کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه به شبکه M6 گفت: حریف زمانی که بازیکنانش خسته شدند، بعضی فضاها را باز گذاشت و ما از همان فضاها استفاده کردیم. در نیمه دوم فرصت های بهتری داشتیم اما در ابتدای همان نیمه هم تیم خودمان دچار افت شد. بازی مقابل تیم هایی که نظم دفاعی دارند سخت است اما من از تماشای بازی آنها لذت بردم. جو استادیوم زیبا بود و بازیکنان ما از انجام این بازی بسیار لذت بردند.

فرانسه اکنون به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ترکیه در صدر جدول گروه H واقع شده است اما این تیم در روز هشتم ژانویه در قونیه میهمان ترکیه خواهد بود.

دشان اضافه کرد: هدف مان این بود که در خاتمه این دور از رقابت ها 6 امتیازی باشیم و الان هم به آن رسیده ایم. پس ماه مارس را به خوبی پشت سر می گذاریم. هر سه مهاجم ما در این بازی گل زدند که این هم اتفاق خوبی بود. با اینکه ایسلند نسبت به حریف قبلی مان (مولداوی) تیم سختکوش تری بود، باز هم توانستیم راه رسیدن به دروازه آن را پیدا کنیم و این نکته مهمی است.

اولیویه ژیرو، مهاجم چلسی با زدن یکی از 4 گل فرانسوی ها مقابل ایسلند از رکورد دیوید ترزگه برای گلزنی در تیم ملی فرانسه عبور کرد. این سی و پنجمین گل ژیرو در تیم ملی فرانسه بود و او را به سومین گلزن برتر تاریخ خروس ها تبدیل کرد. اکنون تیری آنری با 51 گل و میشل پلاتینی با 41 گل، تنها نفراتی هستند که از ژیرو برای تیم ملی فرانسه بیشتر گل زده اند.

دشان در این باره تأکید کرد: از نظر شخصی این رکورد برای ژیرو دستاورد بسیار مهمی است. ژیرو با اینکه نسبت به دیگر بازیکنان تیم بیشتر نیمکت نشین بوده، در هر دو بازی ما گل زد که این نشان می دهد او از سایر بازیکنان هجومی ما متفاوت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 187

به "دشان: رکورد ژیرو یک دستاورد فردی مهم است، به هدف مان رسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشان: رکورد ژیرو یک دستاورد فردی مهم است، به هدف مان رسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید