دوستی مهر: کانادایی ها 2 برابر ما انگیزه داشتند، باید پای این گل نزدن ها بسوزیم

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران: سرمربی تیم زیر 17 سال ایران پس از تساوی یک بر یک شاگردانش برابر کانادا گفت: باید پای این گل نزدن ها بسوزیم و اذیت شویم تا بعدها این بازیکنان فوتبالیست شوند و به تیم های جوانان، امید و بزرگسالان یاری نمایند.

دوستی مهر: کانادایی ها 2 برابر ما انگیزه داشتند، باید پای این گل نزدن ها بسوزیم

برای دریافت خدمات ویزای مولتی کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی دوستی مهر گفت: برابر کانادا بد نبودیم. موقعیت های زیادی داشتیم اما در فوتبال همواره آن اتفاقی که باید بیفتد، نمی افتد.

دوستی مهر گفت: قبلا گفته بودم که کانادا تیم پرقدرتی است که در رده نوجوانان ششمین حضور جهانی اش را تجربه می نماید. در حالی که ما سومین جام جهانی مان را تجربه می کنیم.در رده نوجوانان و جوانان احساسات حرف اول را می زند و انگیزه بسیار مهم است. در بازی اول مقابل آرژانتین بسیار انگیزه داشتیم و در عوض در این بازی کانادایی ها 2 برابر ما انگیزه داشتند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در ادامه درباره این که چرا بازیکنان تیمش در زدن ضربات آخر خوب عمل نکردند، گفت: این خاصیت رده پایه است، چون بازیکنان کم تجربه هستند. آنها باید بیشتر بازی نمایند و بیشتر زحمت بکشند. یکی از مسائل تیم ما نبود بازی های تدارکاتی زیاد بود. در این رده هرچه بازی تدارکاتی بیشتر باشد موفقیت بیشتر است.

وی اضافه کرد: اگر به آمار بازی نگاه کنیم می بینیم که ما 12 موقعیت گل داشتیم و کانادا 4 موقعیت داشت. درصد مالکیت توپ نیز 69 به 31 به سود ما بود اما در ضربات آخر تمرکز لازم را نداشتیم.

دوستی مهر ادامه داد: باز هم تاکید می کنم که این مساله خاصیت رده پایه است. باید پای این گل نزدن ها بسوزیم و اذیت شویم تا بعدها این بازیکنان فوتبالیست شوند و به تیم های جوانان، امید و بزرگسالان یاری نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 303

به "دوستی مهر: کانادایی ها 2 برابر ما انگیزه داشتند، باید پای این گل نزدن ها بسوزیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوستی مهر: کانادایی ها 2 برابر ما انگیزه داشتند، باید پای این گل نزدن ها بسوزیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید