دو و میدانی قم برای نخستین بار سهمیه المپیک می گیرد

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران: رئیس هیئت دو و میدانی قم با بیان این که دو و میدانی کار قمی در مسابقات دانش آموزان جهان در چین روی پیست می رود گفت: دو و میدانی قم برای نخستین بار در تاریخ ورزش قم سهمیه المپیک می گیرد.

دو و میدانی قم برای نخستین بار سهمیه المپیک می گیرد

علی رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در قم گفت: پس از این که محمدرضا فریدی دو و میدانی کار نوجوان قمی به دلیل اشتباه در تحویل استارت لیست از سوی سرپرست تیم ملی نوجوانان در مسابقات نوجوانان آسیا در قطر در این مسابقات شرکت نکرد با بازسازی روحی و روانی خود برای 2 رویداد معتبر دیگر آماده می شود.

وی افزود: این ورزشکار جوان و دارنده مدال طلای 400 متر نوجوانان کشور در مسابقات دانش آموزان جهان در چین روی پیست می رود و سپس راهی کلمبیا می شود تا در مسابقات دو و میدانی نوجوانان جهان مسابقه دهد.

رئیس هیئت دو و میدانی قم گفت: در رده سنی بزرگسالان در آستانه یک اتفاق تاریخی قرار داریم و دو و میدانی قم برای نخستین بار در تاریخ ورزش قم سهمیه المپیک می گیرد چنان که میلاد دریساوی با توجه به رکوردهای کسب شده در یک قدمی المپیک ریودوژانیرو قرار گرفته است.

رضایی خاطرنشان کرد: دریساوی در پرش سه گام در شرایط آمادگی بسیار خوبی است و با حضور در المپیک 2016 نام خود را در تاریخ ورزش قم و دو و میدانی کشورمان جاودانه می کند البته امیدواریم با حمایت مسئولان شرایط تمرینی وی در قم فراهم شود.

وی مطرح نمود: تعامل هیئت دو و میدانی قم با فدراسیون در شرایط مطلوبی است اما باید این مسئله را در نظر بگیریم که وقتی صحبت از هیئت دو و میدانی به میان می آید، در حال صحبت از هیئتی با 24 ماده هستیم و بدیهی است که هدایت و توسعه با چنین دایره فعالیت گسترده ای نیازمند پشتیبانی بیشتر است.

رئیس هیئت دو و میدانی قم گفت: تشکیل کارگروه حمایت از ورزشکاران دارای شانس حضور در بازی های آسیایی و المپیک فضای مناسبی برای تحقق اهداف ورزش قم ایجاد می کند و امیدواریم در دو و میدانی، ورزشکاران دارای شانس مورد حمایت قرار بگیرند.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 757

به "دو و میدانی قم برای نخستین بار سهمیه المپیک می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو و میدانی قم برای نخستین بار سهمیه المپیک می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید