ران چپ مسی جهان را نگران کرد

به گزارش مجله باهام، لیونل مسی امشب نقش مهمی در پیروزی آرژانتین بر کرواسی و صعود آلبی سلسته به جام جهانی 2022 قطر داشت. او گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و یک پاس گل هم به جولین آلوارز داد.

ران چپ مسی جهان را نگران کرد

اما آنچه آرژانتینی ها و دوست داران لیونل مسی را نگران نموده احتمال آسیب دیدگی او است. مسی در جریان بازی چند بار در حالی مشاهده شد که ران پای چپ خود را با دست گرفته و به نظر می رسید از این ناحیه احساس درد می نماید.

اولین بار مسی بعد از درگیری با چند مدافع کروات بود که ایستاد و پای چپ خود را گرفت. در این تصاویر مشخص بود که او از ناحیه عضله پشت پایش با مشکل روبرو است.

چیزی نگذشت که نگرانی از سلامت مسی به نیمکت آرژانتین منتقل شد. خبرنگاران حاضر در ورزشگاه لوسیل گزارش دادند به درخواست لیونل اسکالونی پزشک تیم ملی آرژانتین از روی نیمکت بلند شده و چند مرتبه با خروج از محوطه فنی به کنار خط طولی آمده و از لیونل مسی درباره شرایط پایش می پرسید.

مسی در پاسخ به پزشک تیم ملی آرژانتین چند بار اشاره نمود که شرایطش عادی است و می تواند به بازی ادامه بدهد. اما در نیمه دوم هم دوربین های تلویزیونی او را چند بار دیگر در حال ماساژ دادن عضله پشت پای چپش نشان دادند.

با وجود نگرانی ها لیونل مسی تا خاتمه بازی در زمین حضور داشت. با این حال دوست داران ستاره بزرگ آرژانتینی نگران هستند که شاید این مصدومیت در ساعات آینده جدی تر شده و نتوانند در فینال جام جهانی شاهد حضور ستاره محبوب شان باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 23 آذر 1401 بروزرسانی: 23 آذر 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2282

به "ران چپ مسی جهان را نگران کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ران چپ مسی جهان را نگران کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید