راهنمای سفر به سیشل

به گزارش مجله باهام، سفر به سیشل

سیشل از آن مقاصد کمتر شناخته شده در دنیاست. اما هر کسی که به آنجا سفر نموده است و یا عکس های آن را دیده باشد، بسیار مجذوب این منطقه می گردد. برای تصور کردن سیشل کافیست یک جای خوش آب و هوا را در دل اقیانوس هند تصور کنید. سیشل یک جزیره نیست، در واقع یک مجمع الجزایر، متشکل از 115جزیره است که در نزدیکی شمال ماداگاسکار قرار گرفته است. همین که می گوئیم سیشل در نزدیکی آفریقاست، شاید تصور گرما و آفتاب را کنید، اما اینطور نیست. شما قرار است به بهشت آفریقا وارد شوید، جایی کم جمعیت و بسیار خوش آب و هوا. جزایر گرمسیری سیشل در لیست یونسکو به ثبت رسیده اند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا روی واقعی این جزیره دیدنی را ببینید.

راهنمای سفر به سیشل

برای دیدن بهشت روی زمین، با تور سیشل همراه شوید.

موقعیت جغرافیایی

مجمع الجزایر سیشل در اقیانوس هند، در شمال ماداگاسکار و در حدود 1500 کیلومتری شرق قاره آفریقا قرار گرفته است.

سیشل دارای 444 کیلومتر مربع مساحت است و پایتخت آن شهر ویکتوریا می باشد. شهری که بیشترین جمعیت سیشل در آن زندگی می نمایند.

همانطور که گفتیم سیشل یک مجمع الجزایر است و حدود 40 جزیره آن گرانیتی کوهستانی است، این جزیره ها دشت های ساحلی دارند. 50 جزیره دیگر سیشل مرجانی است. جزایر دیگر سیشل کورالینی هستند که آب های راکدی دارند. سه جزیره مهم سیشل به نام پراسلین، ماهه و لادیگ هستند که جزیره های دیگر در اطراف این ها قرار گرفته اند. پایتخت سیشل در جزیره ماهه قرار گرفته است و خوب است بدانید بیشترین جمعیت سیشل در همین جزیره زندگی می نمایند.

تاریخ سیشل

این جزیره چیزی در حدود 6 قرن پیش، توسط فردی به نام واسکو دوگاما کشف شد. سال ها بعد یعنی از سال 1756 تا 1794، حاکمیت این جزیره به دست فرانسوی ها و بعد از آن ها به دست انگلیسی ها افتاد. سال 1814 بود که رسما سیشل به عنوان یکی از مستعمره های انگلیس معرفی گردید. سیشل به قدری زیبا و دیدنی بوده است که در قرن 19 میلادی به عنوان یکی از مناطق محبوب برای تفریح افراد ثروتمند انگلیسی به حساب می آمد. در نهایت در سال 1976 سیشل استقلال خود را پیدا کرد.

اطلاعات کلی

زبان

سیشل مردم بومی ندارد و ساکنین این جزیره معمولا مهاجرینی هستند که آفریقا، فرانسه، هند و چین به اینجا آمده اند. زبان رایج در اینجا انگلیسی و فرانسوی است.

واحد پول

واحد پول سیشل، روپیه است.

فرودگاه

مجمع الجزایر سیشل دارای 15 فرودگاه است. فرودگاه بین المللی آن در شهر ویکتوریا پایتخت سیشل قرار گرفته است و طول باند آن حدود 1987 متر است.

برق

در سیشل سوکت های برق از نوع G هستند. ولتاژ برق در این کشور ولتاژ استاندارد 240 و فرکانس استاندارد 50 هرتز است.

اگر ولتاژ استاندارد در جایی که زندگی می کنید بین 220 تا 240 ولت است، مانند انگلستان، اروپا، استرالیا و بیشتر کشورهای آسیایی و آفریقایی، می توانید از لوازم الکتریکی خود در سیشل بهره ببرید.

شماره های ضروری

پلیس: 999

اورژانس: 151

آب و هوای سیشل

با سفر به سیشل انتظار آب و هوای مطبوع استوایی را داشته باشید. در فصل های بارندگی در اینجا باران های سنگینی می بارد. در سیشل هوا رطوبت زیادی دارد و در بیشتر ماه های سال نسیم ملایم استوایی در حال وزیدن است.

در ماه های سرد سال، حداقل دمای هوا در سیشل حدود 24 درجه سانتی گراد است. از آنجایی که بادهای جنوب شرقی در سیشل از اردیبهشت تا آبان ماه می وزد، این موقع از سال بهترین زمان برای سفر به سیشل است. همانطور که گفتیم به علت استوایی بودن هوای سیشل، رطوبت زیادی در اینجا وجود دارد. این رطوبت از ماه آذر تا فروردین به بیشترین میزان خود می رسد. ماه فرودین و اوایل اردیبهشت از گرم ترین ماه های سیشل هستند.

هزینه های سفر به صورت کلی

سیشل مقصد خیلی ارزانی نیست، چرا که زیبایی ها و شگفتی های بسیاری دارد. اما این به این معنی نیست که باید برای هر چیزی هزینه زیادی پرداخت کنید. شما می توانید برای اقامتتان از یک اقامتگاه خیلی ارزان تا یک هتل 5 ستاره لوکس را انتخاب کنید. برای سفر به سیشل روزانه چیزی حدود 150 تا 300 یورو احتیاج دارید. این مبلغ صرف اقامت، صبحانه، ناهار و شام و گشت های شما می گردد.

هزینه اقامت به صورت میانگین حدود 120

هزینه غذا حدود 40 یورو

هزینه گشت و گذار 50 یورو

منبع: الی گشت
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 227

به "راهنمای سفر به سیشل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به سیشل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید