رگبار پراکنده و رعد و برق در 8 استان کشور

به گزارش مجله باهام، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در ساعات بعدازظهر امروز (28 خرداد ماه) رشد ابر، رگبار پراکنده و گاهی رعدوبرق در بعضی استان های کشور پیش بینی می گردد گفت: طی امروز و فردا (29 خرداد ماه) در استان های ایلام و خوزستان وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.

رگبار پراکنده و رعد و برق در 8 استان کشور

به گزارش ایسنا، صادق ضیاییان ضمن بیان اینکه در ساعات بعدازظهر امروز (28 خرداد ماه) در شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و ارتفاعات البرز در مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رشد ابر، رگبار پراکنده و گاهی رعدوبرق پیش بینی می گردد، اظهار کرد: این شرایط جوی در ساعات بعدازظهر فردا (29 خرداد ماه) در شمال آذربایجان غربی نیز دور از انتظار نخواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین طی امروز (28 خرداد ماه) و فردا (29 خرداد ماه) در استان های ایلام و خوزستان وزش باد پیش بینی می گردد و در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان در ساعات بعدازظهر رشد ابر و بارش پراکنده رخ می دهد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه با اشاره به اینکه از روز آدینه (30 خرداد ماه) تا یکشنبه (اول تیر ماه) در کل کشور آسمان صاف و آرام خواهد بود، اضافه کرد: طی دو روز آینده خلیج فارس مواج است.

ضیاییان در خاتمه درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (29 خرداد ماه) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد شدید با حداکثر دمای 38 و حداقل دمای 24 درجه سانتی گراد و روز آدینه (28 خرداد ماه) صاف تا کمی ابری گاهی به همراه وزش باد شدید با حداکثر 39 و حداقل دمای 25 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1209

به "رگبار پراکنده و رعد و برق در 8 استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار پراکنده و رعد و برق در 8 استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید