سفری گذرا به تورنتو برای شناخت هرچه بهتر آن

به گزارش مجله باهام، با خبرنگاران به تورنتو، مرکز ایالت اونتاریو پرواز کنید و با رزرو هتل های لوکس تورنتو از یکی از تاثیرگذارترین شهرهای کانادا لذت ببرید.

تورنتو در کنار دریاچه بزرگ اونتاریو قرار گرفته است ولی زندگی در کنار اب مقداری با شهرهای ساحلی تفاوت دارد . پرواز های تورنتو می تواند شما را به فرودگاه های مختلفی ببرد ولی فرودگاه Billy Bishop تورنتو مرکزی ترین آنهاست ، اگرچه که در جزیره تورنتو قرار گرفته و نه در قسمت خشکی .

سفری گذرا به تورنتو برای شناخت هرچه بهتر آن

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

زندگی شبانه تورنتو

به محض اینکه وارد تورنتو می شوید سریعاً متوجه جنب و جوش شهر و تفریحات مختلف آن می شوید . بعد از ظهرهای تورنتو از رستوران های عالی دریافت تا کافه های دنج و جذاب ، همه را به شما پیشنهاد می نماید .

هنگام آغاز شب برای خودتان از Chantecler غذا بگیرید ، یک اغذیه فروشی در شهر که 3 منوی مختلف برای انتخاب دارد . این رستوران کوچک تنها 26 جایگاه دارد اما اندازه باعث کاهش محبوبیت نمی گردد . غذاها شامل بشقاب هایی با تزئینات زیبا و ترکیب مجراجویانه ای از طعم های مختلف است . اگر شما اینجا را برای غذا خوردن انتخاب کنید هرگز پشیمان نمی شوید .

در حالی که در مرکز شهر هستید سری به The Horseshoe Tavern بزنید و از سرگرمی های مختلف آن لذت ببرید .

تفریحات روزانه تورنتو

تورنتو در روز پیشنهاد های بیشتری از شب برای شما دارد. سوار قایق شوید و به تور اسکله بروید یا کمی آن طرفتر بروید و از دیدن خط افق به بهترین شکلش لذت ببرید . همچنین تورهای برای بازدید از جزایر وجود دارد و اگر می خواهید از شهر فرار کنید بهترین گزینه برای شما محسوب می گردد .البته برای کسانی که واقعا می خواهند جاذبه های تورنتو را پیدا نمایند تورهای مختلفی برای گشت و گذار در شهر وجود دارد . اتوبوس های دو طبقه ای منتظر شما هستند تا بهترین نقاط شهر را نشانتان دهند . به بالای برج CN بروید ، از تالار مشاهیر هاکی دیدن کنید و یا به روی یکی از جایگاه های سالن Royal Alexander Theatre بپرید و از تماشای یک نمایش لذت ببرید .

البته بعد از انجام تمام این کارها مطمئنا گرسنه شده اید پس چرا توقفی در یکی از ساندویچ فروشی های شمال آمریکا مثل 416 Snackbar نداشته باشید؟ این اغذیه فروشی محبوب انتخاب های زیادی دارد ، از جمله یک Smorgasbord (نوعی ساندویچ با گوشت سرد و سالاد) بزرگ و خوشمزه با قیمتی مناسب .

منبع: الی گشت
انتشار: 1 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 273

به "سفری گذرا به تورنتو برای شناخت هرچه بهتر آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری گذرا به تورنتو برای شناخت هرچه بهتر آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید