سند تحول حوزه هنری کردستان تدوین می گردد

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران/کردستان دبیر کارگروه تحول معاون راهبری استان های حوزه هنری از تدوین سند تحول حوزه هنری کردستان در راستای بهره برداری هر چه بهتر از ظرفیت های این استان اطلاع داد.

سند تحول حوزه هنری کردستان تدوین می گردد

سعید لشکری امروز (3آبان) در جریان برگزاری نشست های آنالیز نقشه تحول حوزه هنری کردستان اظهار کرد: یکی از راهبردهای اصلی حوزه هنری در مدیریت تازه، تدوین نقشه تحول با برش استانی است.

وی ادامه داد: در راستای نیل به این هدف، تا به امروز نقشه تحول در 10 استان کشور تدوین و نهایی شده است و کار برای تدوین نقشه تحول در سایر استان های کشور نیز به عنوان یکی از اولویت های حوزه هنری در حال پیگیری است.

دبیر کارگروه تحول معاون راهبری استان های حوزه هنری گفت: هدف اصلی از تدوین این نقشه تحول، برنامه ریزی و تدوین منظره فعالیت ها و برنامه های حوزه هنری استانی است و به همین خاطر کوشش می گردد که متناسب با ظرفیت هر استان، یک جهت تعیین برای توسعه و تقویت فعالیت های استانی طراحی گردد.

وی با اشاره به دستاوردهای این مهم، مطرح نمود: وجود این نقشه یا سند تحول در هر استان باعث می گردد تا موضوع فعالیت ها و برنامه های استانی حوزه هنری تعیین شده و در نهایت بعد از فرایند ای سه ساله، یکی از نیازهای مهم هر استان در بخش فرهنگ و هنر انقلابی از سوی حوزه هنری پاسخ داده گردد.

لشکری با اشاره به ویژگی های خاص استان کردستان در عرصه فرهنگ و هنر، اضافه نمود: نگاه حوزه هنری به استان هایی همانند کردستان به علت شرایط موجود ویژه است و به همین علت کوشش می کنیم تا در یک چهارچوب تعیین و بعد از آنالیز های کارشناسی با استفاده از نظرات نخبگان و اندیشمندان استان، به یک خروجی واحد و تعیین در این بخش برسیم.

وی به ظرفیت های بالای حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان اشاره نمود و یادآور شد: امروز حوزه هنری کردستان در بخش های مختلف عملکرد ویژه ای داشته است که به عنوان نمونه اقدامات انجام شده در رشته دف قابل تقدیر و ویژه است و به همین علت ما در نگاه تحولی ابتدا در پی تقویت این ظرفیت ها و در قدم بعدی در پی پوشش نقاط ضعف احتمالی هستیم.

دبیر کارگروه تحول معاون راهبری استان های حوزه هنری اعلام کرد: ما با مشارکت خود همکاران حوزه هنری کردستان، با آنالیز های مختلف کارشناسی سعی می کنیم تا یکی از ظرفیت ها و استعدادهای ویژه این استان را به عنوان محور اصلی قرار داده و برای رسیدن به نقطه مطلوب برنامه ریزی لازم را انجام دهیم.

وی در خاتمه ضمن تقدیر از کوشش های انجام شده در بخش های مختلف زیرساخت، برنامه ها و فعالیت های تولیدی در حوزه هنری هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، اظهار کرد: این سرمایه مهم باید تقویت شده و در جهت اعتلای هر چه بهتر فعالیت های هنر انقلاب اسلامی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2200

به "سند تحول حوزه هنری کردستان تدوین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سند تحول حوزه هنری کردستان تدوین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید