ششمین جشنواره عید بهار چین در مجموعه نیاوران برگزار می گردد

به گزارش مجله باهام، به مناسبت عید بهار چین، فرهنگ و آداب و رسوم کشور چین، نهم و دهم اسفندماه در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در معرض دید عموم قرار می گیرد.

ششمین جشنواره عید بهار چین در مجموعه نیاوران برگزار می گردد

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، ششمین جشنواره عید بهار چین با همکاری سفارت جمهوری خلق چین در ایران و انجمن دوستی ایران و چین، نهم و دهم اسفند ماه در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می گردد.

نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی کشور چین، جشنواره غذا، اجرای موسیقی و نمایش آیین های سنتی چین توسط هنرمندان از جمله برنامه های این جشنواره است.

همچنین نمایش هنرهای عمومی و سنت چین همچون خوشنویسی، بازی های فولکلور، نمایشگاه عکس و همچنین نمایشگاه لباس های سنتی چینی دیگر برنامه ها را تشکیل می دهد.

این جشنواره با تأیید بر روابط و اشتراکات فرهنگی تاریخی ایران و چین و نیز تقویت بیش از پیش روابط محبت آمیز بین دو کشور برگزار می گردد.

علاقه مندان جهت شرکت در این برنامه می توانند نهم و دهم اسفند از ساعت 10 تا 16 به مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه نمایند و جشنواره تا ساعت 17 پذیرای علاقه مندان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 310

به "ششمین جشنواره عید بهار چین در مجموعه نیاوران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمین جشنواره عید بهار چین در مجموعه نیاوران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید