شمس: الزامی به اعزام همه کادر به هلند نبود، تیم نصفه و نیمه نرفته

به گزارش مجله باهام، سرپرست تیم بسکتبال بانوان 3 نفره ایران گفت: در بسکتبال 3 نفره لزومی ندارد همه اعضای کادر به مسابقه اعزام شوند.

شمس: الزامی به اعزام همه کادر به هلند نبود، تیم نصفه و نیمه نرفته

در سفر با تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید.

راضیه شمس سرمربی تیم بسکتبال 3 نفره بانوان ایران درباره صحبت هایی که مطرح شده مبنی بر اینکه پزشک و بعضی دیگر از نمایندگان همراه تیم ملی به هلند اعزام نشده اند، گفت: بسکتبال 3 نفره چون جنبه توسعه ای دارد الزامی به اعزام همه اعضای کادر نیست. بسکتبال 3 نفره مثل بسکتبال 5 نفره نیست که نیمکت، پزشک، مربی بدنساز و ... داشته باشد.

وی اضافه کرد: مسابقات 3 نفره در سطح بسیار بالایی پیگیری می گردد به همین دلیل پزشکان مجرب هم در مسابقات هستند که اگر مسئله ای برای بازیکنی پیش آمد بتوانند یاری نمایند. با توجه به شرایط ارزی و اقتصادی که وجود دارد همه تیم ها سعی می نمایند این مسئله را درک نمایند از طرفی اعزام همه کادر به مسابقات جهانی لزومی نداشته است.

سرپرست تیم بسکتبال 3 نفره ایران درباره نتایج ملی پوشان در کاپ جهانی هلند، عنوان نمود: تیم ملی ایران توانست مغولستان را که رنک بالایی دارد با ارائه یک بازی زیبا و حساس ببرد. هدف ما توسعه بسکتبال 3 نفره است. فدراسیون جدید هم به ما یاری زیادی در این خصوص نموده و هدف ما پیشرفت است. رنک ما در این یک سال در برگزاری مسابقات از 29 به 5 رسیده است، حامی اقتصادی هم پیدا نموده ایم و امیدوارم تعداد این حامیان اقتصادی برای برگزاری مسابقات در سطح کشور و برون مرزی افزایش یابد.

شمس درباره برنامه های بسکتبال 3 نفره، گفت: برنامه برای کسب سهمیه المپیک است. کوشش می کنیم تا بتوانیم به این هدف هم برسیم.

انتهای پیغام/س

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 238

به "شمس: الزامی به اعزام همه کادر به هلند نبود، تیم نصفه و نیمه نرفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمس: الزامی به اعزام همه کادر به هلند نبود، تیم نصفه و نیمه نرفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید