عکس هایی بی نظیر از فستیوال آب تایلند، سونگکران

به گزارش مجله باهام، تایلند، کشور لبخندها فرهنگی پر از جذابیت دارد. از بناهای تاریخی متعدد تا بازارهای رنگارنگ و جشن های بی نظیر. بدون شک جشن ها و فستیوال ها بخش جذابی از فرهنگ کشور تایلند را شامل می شوند. سونگکران نامی است که تایلندی ها به جشن سال نو خود داده اند. این جشن که به فستیوال آب تایلند مشهور است، از یک سو یکی از خاص ترین سنت های دنیا و از سوی دیگر یکی از جذاب ترین آنها به شمار می آید.

عکس هایی بی نظیر از فستیوال آب تایلند، سونگکران

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

فستیوال آب تایلند در واقع بخشی از سنت اهالی این کشور برای جشن دریافت سال نو است. البته این جشن بیشتر مربوط به منطقه شمالی تایلند و بخش چیانگ مای می گردد. در طول سال نو، تایلندی مراسمی مانند جمع شدن دور هم را نیز انجام می دهند. اما جذاب ترین بخش این مراسم جشن آب است. با توجه به این که زمان این جشن اواسط ماه آوریل و آغاز فصل باران است، برای شستن بد اقبالی ها و شر از زندگی تایلندی ها به روی یکدیگر آب می پاشند. به عقیده آنها این کار باعث بارش باران بیشتر و روکردن شانس به آنها می گردد.

فستیوال آب تایلند این روزها با بروز تغییراتی برگزار می گردد. معمولا برای ایجاد هیجان بیشتر، آب بازی با استفاده از تفنگ ها و تلمبه های آب پاش رنگارنگ انجام می گردد و با حضور میلیون ها گردشگر در زمان فستیوال، این جشن رنگ و بویی خاص به خود گرفته است. این جشن توسط مهاجران تایلندی و علاقمندان به فرهنگ این کشور در شهرهای مختلف دنیا که گاهی از تایلند بسیار فاصله دارند نیز برگزار می گردد.

در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران عکس هایی جذاب از فستیوال آب تایلند را برای شما همراهان عزیز جمع آوری نموده ایم. با ما همراه باشید و از دیدن تصاویر مربوط به سونگکران، فستیوال آب تایلند لذت ببرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 964

به "عکس هایی بی نظیر از فستیوال آب تایلند، سونگکران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس هایی بی نظیر از فستیوال آب تایلند، سونگکران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید