فینال مسابقات والیبال امیدهای آسیا با حضور وزیر ورزش برگزار می گردد

به گزارش مجله باهام، رئیس کمیته فنی و اجرایی مسابقات والیبال امیدهای آسیا گفت: فینال مسابقات والیبال امیدهای آسیا 19 اردیبهشت ماه با حضور وزیر ورزش و رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در اردبیل برگزار می گردد.

فینال مسابقات والیبال امیدهای آسیا با حضور وزیر ورزش برگزار می گردد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام بهاری با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، نادر فلاحی پیش از ظهر امروز در جریان بازی تیمهای استرالیا و مالزی در استادیوم رضازاده اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: براساس هماهنگیهای صورت گرفته بازی فینال مسابقات والیبال امیدهای آسیا 19 اردیبهشت ماه با حضور وزیر ورزش، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در سالن ورزشی 6 هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار می گردد.

وی بیان نمود: استارت نخستین روز از بازیهای والیبال امیدهای آسیا پیش از ظهر امروز با مسابقه تیمهای قزاقستان و ازبکستان زده شد که خوشبختانه استقبال تماشاگران اردبیلی از روز نخست این مسابقات بسیار مناسب بوده و امیدواریم که در بازیهای تیم ملی امید ایران شاهد حضور پرشور تماشاگران باشیم.

رئیس کمیته فنی و اجرایی مسابقات والیبال امیدهای آسیا اضافه کرد: امروز بعد از مسابقه تیمهای قزاقستان و ازبکستان سه ملاقات دیگر نیز در استادیوم رضازاده اردبیل برگزار می گردد که در حال حاضر بازی تیمهای استرالیا و مالزی در جریان بوده و بعد از ظهر امروز نیز تیم ملی والیبال امید ایران در مقابل تیم پاکستان بازی می نماید.

فلاحی توضیح داد: رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در سفر خود به اردبیل بازدید از فرایند آمادگی استان اردبیل برای برگزاری مسایقات والیبال امیدهای آسیا داشت که به اذعان وی اردبیل در حال حاضر دارای یکی از مدرن ترین استادیوم ها برای میزبانی مسابقات والیبال بوده که امیدواریم با حضور پرشور تماشاگران بتوانیم میزبانی مسابقات مهم تر از این بازی ها را نیز برای اردبیل اخذ کنیم.

وی گفت: 19 اردیبهشت ماه مسابقه فینال این رقابتها در اردبیل برگزار می گردد که براساس هماهنگیهای صورت گرفته در این روز وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران برای تماشای بازی فینال و مراسم اختتامیه در اردبیل حضور خواهند یافت.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 747

به "فینال مسابقات والیبال امیدهای آسیا با حضور وزیر ورزش برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال مسابقات والیبال امیدهای آسیا با حضور وزیر ورزش برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید