قیمت گوشی شیائومی 13 اولترا لو رفت

به گزارش مجله باهام، مدتی قبل شیائومی اعلام نمود که در ماه جاری میلادی گوشی شیائومی 13 اولترا رونمایی می گردد ولی هنوز تاریخ دقیق معرفی آن اعلام نشده است. بعد از حدس های زیادی در خصوص قیمت این گوشی، حالا با قاطعیت زیادی می توانیم در خصوص قیمت جدیدترین پرچم دار شیائومی در بازار چین صحبت کنیم.

قیمت گوشی شیائومی 13 اولترا لو رفت

بر اساس اطلاعات فاش شده، شیائومی میخواهد مدل 8/256 گیگابایتی این گوشی را با قیمت 6299 یوان (916 دلار) به دست کاربران چینی برساند. این یعنی قیمت این گوشی 299 یوان گران تر از نسل قبلی خواهد بود. از سوی دیگر کاربران چینی برای خرید مدل 12/512 گیگابایتی این گوشی باید 988 دلار بپردازند و برترین مدل که از 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد نیز 1090 دلار قیمت خواهد داشت. طبیعتا این قیمت ها رسمی نیستند و ممکن است قیمت نهایی تا حدی با این اعداد تقاوت داشته باشد.

در رابطه با تاریخ معرفی هم بعضی افشاگران، احتمال معرفی شیائومی 13 اولترا در تاریخ 18 آوریل (29 فروردین) را مطرح نموده اند. یکی از افشاگران مشهور چینی که با نام کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو فعالیت دارد، به تازگی اعلام نموده که دوربین اصلی این گوشی از سنسور IMX989 بهره می برد که 1 اینچ مقدار دارد و می تواند عکس های فوق العاده ای ثبت کند. بعلاوه همانطور که احتمالا می دانید، این گوشی در مجموع از 4 دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی استفاده می نماید.

ضمناً دوربین اصلی به لنز مبتنی بر دیافراگم متغیر مجهز شده که به کاربران اجازه می دهد مقدار دیافراگم لنز را با توجه به شرایط مختلف، بزرگ و کوچک نمایند. با وجود اینکه سال ها قبل شرکت هایی مانند سامسونگ از این مشخصه بهره می بردند، ولی بیشتر آن ها این قابلیت را کنار گذاشته اند و حالا شیائومی می خواهد برای اولین بار در یکی از گوشی های خود از این قابلیت استفاده کند. باید ببینیم آیا این مشخصه می تواند مزیت قابل توجهی در زمینه عکاسی ارائه کند یا نه.

دوربین های شیائومی 13 اولترا با همکاری شرکت لایکا آماده شده اند و در نتیجه انتظارات زیادی بابت کیفیت بالای آن ها وجود دارد. ظاهرا شیائومی میخواهد در کنار این گوشی، از تبلت های سری شیائومی پد 6 و ساعت هوشمند شیائومی بند 8 هم رونمایی کند.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 فروردین 1402 بروزرسانی: 22 فروردین 1402 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2337

به "قیمت گوشی شیائومی 13 اولترا لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گوشی شیائومی 13 اولترا لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید