ماجراجویی تازه هومن برق نورد و بهنام تشکر در قالیشویی

به گزارش مجله باهام، سریال زیرخاکی 2 به کارگردانی جلیل سامان، تا خاتمه خرداد تمام می گردد و پس از آن فصل سوم سریال کمدی دودکش جایگزین این مجموعه خواهد شد. دو فصل قبلی این سریال به ویژه فصل اول، با استقبال مخاطبان روبرو شد و این سریال جزو آثار محبوب تلویزیون است، بنابراین پس از نون خ 3 و زیرخاکی 2، دودکش 3 سومین سریال کمدی پرمخاطب خواهد بود که شبکه یک روی آنتن می فرستد.

ماجراجویی تازه هومن برق نورد و بهنام تشکر در قالیشویی

خانواده محبوب دودکش

سریال دودکش اولین بار رمضان 92 پخش شد. این مجموعه ماجرای خانواده مشتاق را روایت می کرد. این خانواده جزو طبقه متوسط جامعه بودند که مسائل اقتصادی و اختلافات شان با یکدیگر ماجراهای بامزه ای را در قصه رقم می زد. در هر قسمت به یکی از اعضای خانواده پرداخته می شد و موقعیت های کمدی جذاب سریال، رقابت دو شخصیت فیروز و نصرت با بازی هومن برق نورد و بهنام تشکر، باعث شد دودکش رضایت مخاطبان را جلب کند و به عنوان سریالی شیرین در خاطر مردم ماندگار گردد. زوج بهنام تشکر و هومن برق نورد، پس از ساختمان پزشکان و سارق و پلیس با این سریال در نقش های متفاوتی دیده شدند و تکه کلام های آن ها بر سر زبان ها افتاد. ادامه سریال با نام جدید پادری ساخته شد و سال 95 روی آنتن رفت.

برزو نیک نژاد جایگزین لطیفی

یکی از تغییرات سریال دودکش در فصل سوم، تغییر کارگردان آن است. محمدحسین لطیفی فصل اول و دوم سریال دودکش را کارگردانی کرد و در فصل سوم برزو نیک نژاد جایگزین او شده است. نیک نژاد در فصل اول سریال به همراه حسن وارسته نویسندگی فیلم نامه آن را برعهده داشت. او در فصل دوم از این پروژه جدا شد و اکنون در فصل سوم علاوه بر کارگردان، نویسنده سریال هم بوده است. این کارگردان به خوبی با شخصیت هایی که در فصل اول همراه حسن وارسته خلق نموده آشناست، کاراکترها و فضای قصه را می شناسد، بنابراین غیبت لطیفی در فصل سوم نمی تواند نگران کننده باشد.

پر شدن جای خالی عالیه

معمولا سریال های دنباله دار با حضور بازیگران اصلی ساخته می گردد و متناسب با قصه، کاراکترهای جدیدی به آن اضافه می گردد. سریال دودکش هم طبق همین فرمول در فصل دوم با حضور بازیگران اصلی دو خانواده مشتاق و سوزنچیان ادامه پیدا کرد، اما شخصیت عالیه با بازی الناز حبیبی در این فصل حذف شد. این کاراکتر همچنان در فصل سوم نیز حضور ندارد اما بازیگر جدیدی جایگزین آن شده است. الهام اخوان که در دو فصل قبلی سریال حضور نداشت، در فصل سوم ایفای نقش می نماید. او مشخصا نقش عالیه را بازی نمی نماید، اما با توجه به سن و سالی که دارد، به عنوان جایگزینی برای این شخصیت در نظر گرفته شده تا ماجرای آشنایی و ارتباط او با بهروز با بازی امیرحسین رستمی، بخشی از قصه باشد.

بازیگران کودک سریال در نوجوانی

یکی از نکات جالب دودکش 3 تغییر چهره بازیگران کودک سریال است. محمدرضا شیرخانلو و یاس نوروزی که در فصل اول و دوم سریال نقش فرزندان فیروز را بازی می کردند، به سن نوجوانی رسیده اند و تغییر چهره آن ها، گذر زمان را در قصه باورپذیر می نماید. آن ها از کودکی تجربه بازیگری داشته اند، بنابراین بعید است بازی شان نقطه ضعفی برای سریال باشد یا مانند سارا و نیکا در پایتخت به حاشیه بروند و به عنوان تکمیل کننده اعضای خانواده ای که می شناسیم، فقط در سریال حضور داشته باشند. آن طور که از تیزر دودکش 3 پیداست، این مجموعه هم اشاره هایی به شیوع کرونا دارد.

سبقت شبکه یک در پخش کمدی های پرمخاطب

سریال نون خ 3 که در نوروز 1400 از شبکه یک روی آنتن رفت، پربیننده ترین سریال نوروزی شد. مجموعه زیرخاکی 2 دومین سریال کمدی بود که شبکه یک روی آنتن برد و اکنون دودکش 3 نیز در راه است. با توجه به استقبال مخاطبان از فصل اول زیرخاکی و محبوبیت این مجموعه، احتمالا زیرخاکی 2 هم درصد قابل توجهی مخاطب داشته باشد. دودکش 3 نیز به دلیل خاطره خوبی که برای مخاطبان ساخته است، شانس زیادی برای پربیننده شدن دارد، بنابراین شبکه یک در مقایسه با شبکه 3 که کمدی بوتیمار و چوب خط را در ماه های گذشته روی آنتن فرستاده، عملکرد پیروز تری داشته و کمدی های پرمخاطبی پخش نموده است.

منبع: همگردی
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1796

به "ماجراجویی تازه هومن برق نورد و بهنام تشکر در قالیشویی" امتیاز دهید

3 کاربر به "ماجراجویی تازه هومن برق نورد و بهنام تشکر در قالیشویی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجراجویی تازه هومن برق نورد و بهنام تشکر در قالیشویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید