مالیات مدارس کبک محدود اضافه می گردد

به گزارش مجله باهام، کبک افزایش مالیات مدارس را در سال 2022 محدود می نماید تا به شهروندان یاری کند تا با تورم کنار بیایند.

مالیات مدارس کبک محدود اضافه می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی تی وی، افزایش پیش بینی شده اقتصادیات مدارس امسال به طور میانگین از 3 درصد تجاوز نخواهد کرد و در نتیجه تأثیر نسبتاً کمی بر کیف پول اقتصادیات دهندگان خواهد داشت.

دولت فرانسوا لوگو برای یاری به اقتصادیات دهندگان و برای مقابله با تورم، سقف محدودی را برای افزایش حساب اقتصادیاتی مدارس در امسال معین نموده است. این بدان معناست که در سال 2022 باید میانگین بین 2 تا 3 درصد باشد و نه بیشتر .

وزیر دارایی کبک، در یک گفتگوی رسانه ای گفت: اگر ما مداخله ننموده بودیم، میانگین افزایش اقتصادیات مدارس حدود 17 درصد بود.

به عنوان مثال، برای مکانی به ارزش 350 هزار دلار، افزایش اقتصادیات مدارس در امسال به جای 60 دلار به 10 دلار محدود خواهد شد. برای مکانی به ارزش 500 هزار دلار، این افزایش به جای 80 دلار، 11 دلار خواهد بود.

جدیدترین مطالب

تورم کانادا رکورد 40 ساله را زد

پیش بینی کاهش قیمت بنزین به زیر 2 دلار

کاهش 15 درصدی قیمت مسکن تا دسامبر 2023

طرح تشویقی کبک برای خانه اولی ها

او جهش شدید در اقتصادیات مدارس را به علت افزایش کارکنان و دستمزدشان در مراکز خدمات مدارس دانست و اضافه نمود که می خواهد افزایش مستمر هزینه های زندگی را که ماه ها به اقتصادیات دهندگان فشار آورده است، محدود کند.

کسری 173 میلیون دلاری با یاری اقتصادی کبک به شبکه مراکز خدمات مدارس جبران خواهد شد.

صورت حساب های اقتصادیاتی مدارس معمولاً در ماه جولای برای مردم ارسال می گردد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2204

به "مالیات مدارس کبک محدود اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالیات مدارس کبک محدود اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید