ماهنامه مدیریت ارتباطات به باشگاه 100تایی ها پیوست

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران، این ماهنامه از خردادماه 1389 به طور منظم و با موضوعات رسانه، روابط عمومی، تبلیغات، بازاریابی و جامعه اطلاعاتی منتشر می گردد. امیرعباس تقی پور مدیرمسؤول این ماهنامه در بخشی از سرمقاله خود به مناسبت انتشار یکصدمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با عنوان موجیم که آسودگی ما عدم ماست، آورده است:

ماهنامه مدیریت ارتباطات به باشگاه 100تایی ها پیوست

صدمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات را در دست گرفته اید. آن را تورق می کنید و من نمی توانم احساس خوشایندی را که دارم پنهان کنم. صد ماه است که بی وقفه، در تمامی فرازوفرودهای اقتصادی و فرهنگی چراغ این نشریه را روشن نگه داشته ایم. صد شماره است که کوشش نموده ایم رسالت خود را فراموش نکنیم؛ مأموریتی که پیش از انتشار اولین شماره و پس از ساعت ها گفت وگو و مشورت با اهل فن برای این نشریه ترسیم شد.

تحلیل بصری و محتوایی 99 جلد ماهنامه مدیریت ارتباطات توسط مریم سلیمی، معرفی کتاب های روزنامه نگاری نوآوری، اقتصاددانان و روزنامه نگاران اقتصادی و روزنامه نگاران مالی و بحران 2008 از دیگر مطالب این شماره است.

همچنین مریم سلیمی گفت وگویی را با جاشوا هچ داور مسابقات و جشنواره های بین المللی در حوزه دیتاژورنالیسم انجام داده که با تیتر با گسترش ابزار، شاهد انقلابی دائمی در تصویرسازی داده ها خواهیم بود منتشر گردیده است.

شانزدهمین مطلب از سری نوشته های حسن بشیر در صفحه گفتمان با موضوع دیرینه شناسی و تبارشناسی گفتمان از دیگر مطالبی است که در یکصدمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات می خوانیم.

پرونده ادبیات این شماره هم شامل مطالب زیر است: سلیقه بصری ما نازل گردیده است؛ کمیک استریپ و صندلی آن در ایران در گفت وگو با سحر ترهنده، نقش بی بدیل کمیک استریپ ها در دنیای امروز نوشته سمیه شکری، کمیک استریپ مفید برای کتاب خوانی و سینمای ما؛ مروری بر تاریخ و تاثیر کمیک استریپ به بهانه کتابِ مصور برادران سیاه نوشته پری کهن، مانگاها و انیمه ها بزرگ ترین خرده فرهنگ شهری مدرن ژاپن نوشته فرناز خطیبی، از دل شاهنامه کمیک استریپ بیرون نمی آید؛ آنالیز چالش های انتشار کمیک استریپ در ایران و رونمایی کتاب آدلی نرمال با حضور مینا قنواتی، سمیرا رستگارپور، فرزاد فربد، رامبد خانلری.

پرونده رسانه هم شامل این مطالب است: ستارخان، کوثر دوم نوشته زهرا چوپانکاره، ماییم، مردم حداقل ها (به مناسبت روزی که با یک بنر پاس داشته شدیم) نوشته نگار حسین خانی، دندان اسب پیشکشی را نمی شمارند؟ نوشته هادی چاوشی، لطفاً دلبریتو یه کم کمترش کن! نوشته حامد مهربانی، بازگشت اعتماد به رکن چهارم؛ ضرورتی برای دموکراسی نوشته شاهد حلاج، سپاسگزاری ساده در کوچه پس کوچه های شهر؛ شهرداری تهران سال جاری روز خبرنگار را قدری متفاوت تر تبریک گفته است نوشته مرتضی کاردر، چشم شهر روشن نوشته سیدعلی ضیائی، بیلبوردهای تصنعی، آتش بس در کریسمس و بازی فوتبالی که برگزار نشد نوشته عنایت حسینیان، تبریک بیلبوردی چه صیغه ای است؟ نوشته فاطمه رجبی، وقتی باب وودوارد، عزیز ریچارد نیکسون می گردد نوشته نسرین تخیریو تبریک شیرین است اما... نوشته الهام دانیالی.

پرونده بین الملل شماره یکصد ماهنامه مدیریت ارتباطات هم شامل مطالب زیر است: تهدید و فرصت فیلترینگ؛ چین چگونه فیلترینگ را اجرایی می نماید نوشته میثم سلیمانی، نادیده دریافت سانسور به بهانه تجارت؛ استراتژی جدید گوگل در چین نوشته میثم روزبهانی، زندگی با اینترنت پشت دیوار مجازی؛ نسبت چین و شبکه های اجتماعی چگونه است؟ نوشته حسین غیاثی و کپی، پیشرفته تر از اصل؛ 10 شبکه اجتماعی چینی را بهتر بشناسیم نوشته سمانه عابدی.

پرونده هنر این ماهنامه هم مشتمل است بر: وقتی زبان جدید تصویری، پیغام های امروزی را منتقل می نماید، پرتره های لذیذ، ابعاد ارتباطی طراحی، تاج های سلطنتی، ارتباط، هنر، فرهنگ و اقتصاد و تندیس های یک دقیقه ای، خودروهای چاق و خانه های لاغر.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 44

به "ماهنامه مدیریت ارتباطات به باشگاه 100تایی ها پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهنامه مدیریت ارتباطات به باشگاه 100تایی ها پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید