مراکز خرید پکن، گشت و گذاری در مدرن ترین مجموعه های تجاری چین

به گزارش مجله باهام، پکن، مراکز خرید متعدد و مدرنی دارد که در آن ها می توانید محصولات برترین برندهای جهان را خریداری کنید.

مراکز خرید پکن، گشت و گذاری در مدرن ترین مجموعه های تجاری چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

بسیاری از کسانی که برای سفر به پکن برنامه ریزی می نمایند، علاوه بر طبیعت فوق العاده و جاذبه های اعجاب انگیز این شهر، روی مراکز تجاری و خرید در این شهر، حساب ویژه ای باز می نمایند. اگر مشتاق خرید در پکن آن هم از مراکز خرید مدرن و شیک هستید، این مطلب را دنبال کنید. با سر زدن به این مجموعه های تجاری، علاوه بر این که سبک زندگی اهالی را از نزدیک می بینید از امکانات تفریحی استفاده می کنید و دست خالی از چین به خانه برنمی گشت.

مرکز خرید The Malls در اورینتال پلازا

این مجموعه وسعتی معادل 130 هزار مترمربع دارد و یکی از مهم ترین بخش های اورینتال پلازا، یکی از بزرگ ترین مجموعه های تجاری در آسیا است. این مرکز در قلب پکن بین خیابان های گلداستریست و سیلور استریت واقع شده است. هم برای اهالی شهر و هم برای گردشگران، این مرکز خرید بسیار محبوب است.

ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب

برای دسترسی به این مرکز به وسیله مترو باید قطارهای خط یک را سوار شوید و در ایستگاه Wangfujing پیاده شوید و سپس از خروجی A، ایستگاه را ترک کنید.

مرکز خرید Shin Kong Place

اگر اهل ولخرجی هستید و محدودیت اقتصادی هم ندارید، اینجا بهترین مکان برای خرید کردن است. این دپارتمان استور تایوانی، میزبان بیش از 900 برند بین المللی است. همچنین، بزرگ ترین نمایندگی گوچی در آسیا در این مرکز واقع شده است. رستوران های خوبی در این مرکز تجاری پیدا می گردد و کافی شاپ هایی که می توانید در آن ها دقایقی استراحت کنید و نوشیدنی بخورید. علاوه بر برندهای لوکس و مطرح، برندهای میان رده تر هم در این مجموعه وجود دارند و آخرین محصولات خود را با قیمت های خوبی عرضه می نمایند.

ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب

برای دسترسی به این مرکز به وسیله مترو باید قطارهای خط یک را سوار شوید و در ایستگاه Dawanglu پیاده شوید و سپس از خروجی A، ایستگاه را ترک کنید.

مرکز خرید Beijing Yintai Center

مجموعه Beijing Yintai با مساحت کلی 350 هزار مترمربع، از سه ساختمان اصلی تشکیل شده است. در طبقه اصلی یک پدیوم بزرگ، سه برج را به هم متصل می نماید و محل قرارگیری لابی، فروشگاه ها، رستوران ها و کافی شاپ ها است. بیش از 50 برند بین المللی در این مرکز نمایندگی دارند که از میان آن ها می توان به برندهای مشهوری چون جیورجیو آرمانی، دولچه و گابانا و کارتیه اشاره نمود. علاوه بر برندهای بین المللی، تعداد زیادی برند مشهور و معتبر چینی در این مجموعه حضور دارند و میزبان خریداران هستند.

ساعت کار: 11 صبح تا 9 و نیم شب

برای دسترسی به این مرکز به وسیله مترو باید قطارهای خط یک را سوار شوید و در ایستگاه Guomao پیاده شوید و سپس از خروجی D، ایستگاه را ترک کنید.

سولانا (Solana) مرکز خرید سبک زندگی پکن

این مجموعه تجاری مثل یک شهر کوچک است که انگار از اروپا و از آسمان روی زمین پکن افتاده است. این مجموعه، ترکیبی فوق العاده از تمدن تجاری و چشم اندازهای طبیعی است و در هر گوشه آن، خلاقیتی شگفت انگیز برای بازدیدنمایندگان وجود دارد. باور کردن این نکته که این مرکز درست در قلب شهر بزرگی مثل پکن واقع شده است، بسیار برایتان سخت خواهد بود. سولانا میزبان بیش از 1000 برند بین المللی است. به غیر از فروشگاه های خرده فروشی، رستوران، کافی شاپ و امکانات تفریحی متعددی در این مجموعه برای گردشگران و خریداران فراهم شده است.

برای دسترسی به این مرکز به وسیله مترو باید قطارهای خط 10 را سوار شوید و در ایستگاه Liangmahe پیاده شوید و سپس از خروجی B، ایستگاه را ترک کنید. سپس راستا خود را پیاده به سمت شرق در کنار خیابان Liangma Qiao ادامه دهید تا به دومین چراغ هدایت برسید. سپس به سمت جنوب تغییر راستا دهید تا به این مرکز برسید.

مرکز خرید The Place

این مجموعه تجاری، از یک صفحه نمایش بزرگ در مرکز و دو ساختمان لوکس در دو طرف آن تشکیل شده است. خریداران در اطراف این صفحه نمایش بزرگ قدم می زنند و از تماشای هنرهای نمایشی، جدیدترین محصولات فناوری و نورپردازی های فوق العاده لذت می برند. علاوه بر خرید لوکس، اینجا بهترین مکان برای سر زدن به رستوران های عالی و خوردن یک وعده غذای لذیذ است.

کافی شاپ های فضای باز بهترین جا برای خستگی در کردن بعد از خرید و گشت و گذار است. این مجموعه ترکیبی از مرکز خرید، ساختمان اداری، مجموعه هنری و بخش مرتبط با مد و فشن است. برندهای مشهور و فروشگاه های محصولات فرهنگی و کتاب به زبان انگلیسی، در این مجموعه به چشم می خورند.

برای دسترسی به این مرکز به وسیله مترو باید قطارهای خط یک را سوار شوید و در ایستگاه Yonganli پیاده شوید و سپس از خروجی B، ایستگاه را ترک کنید. سپس راستا خود را پیاده به سمت شمال در کنار خیابان Dongdaqiao ادامه دهید تا به اولین تقاطع برسید. سمت راست، این مرکز تجاری را خواهید دید.

مرکز خرید Jinyuan Yansha

این مرکز خرید را با نام بازار بزرگ چین هم می شناسند، چون بسیار وسیع است. این مجموعه در شش طبقه، 230 پله برقی و بیش از هزار فروشگاه دارد. بخش رستوران این مجموعه وسعتی دو برابر یک زمین فوتبال دارد و یک پیست اسکیت برای سرگرمی بازدیدنمایندگان در مجموعه در نظر گرفته شده است. با هر بودجه و سلیقه ای می توانید به این مرکز تجاری سر بزنید و راضی از آن خارج شوید.

ساعت کار: 10 صبح تا 9 شب

برای دسترسی به این مرکز به وسیله مترو باید قطارهای خط 10 را سوار شوید و در ایستگاه Changchun Qiao پیاده شوید. سپس راستا خود را پیاده به سمت غرب در کنا خیابان Changchun Qiao ادامه دهید. این مرکز در سمت راست، توجه تان را جلب می نماید.

مرکز خرید کپیتال لند (Capital Land)

این مرکز خرید در شمال غربی پل Xizhimen واقع شده است. علاوه بر برج اداری، مرکز خرید بزرگ این مجموعه 260 هزار مترمربع وسعت دارد. در حال حاضر این مجموعه، بزرگ ترین ساختمان واحد در بخش غربی پکن است. این مجموعه به خطوط 4 و 2 مترو نزدیک است. حدود 40 اتوبوس عمومی از مقابل این مجموعه عبور می نماید. سوپرمارکت، فروشگاه های برندهای بین المللی، مرکز زیبایی و تناسب اندام، مهد کودک، فست فود، فودکورت و سایر امکانات تفریحی و رفاهی در این مجموعه برای خریداران در نظر گرفته شده است.

ساعت کار: از 10 صبح تا 10 شب

برای دسترسی به این مرکز به وسیله مترو باید قطارهای خط 2 یا 4 را سوار و در ایستگاه Dongzhimen پیاده شوید.

مرکز خرید گیت سیتی مال (The Gate City Mall)

این مجموعه تجاری یکی از بهترین مراکز خرید مد در منطقه Zhongguancun است. دسترسی به این مرکز به راحتی با مترو امکان پذیر است. باید قطارهای خط 10 را سوار و در ایستگاه Haidian Huangzhuang پیاده شوید. در کنار برندهای محبوب داخلی مد و پوشاک، این مجموعه دارای فودکورت و رستوران های عالی است که در آن ها می توانید انواع غذاهای بین المللی را نوش جان کنید. یک مرکز بین المللی سینمایی هم در این مجموعه به نام Jinyi وجود دارد که کامل نماینده تفریح شما خواهد بود.

ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب

برای دسترسی به این مرکز به وسیله مترو باید قطارهای خط 10 یا 4 را سوار و در ایستگاه Haidian Huangzhuang پیاده شوید و از خروجی D، ایستگاه را ترک کنید. سپس پیاده به سمت شمال در راستا خیابان Zhongguancun حرکت کنید. مرکز خرید در سمت چپ شما واقع شده است.

مرکز تجاری Sanlitun Village

این ساختمان خلاقانه و چشم گیر، از دو بخش تشکیل شده است؛ شاقتصادی و جنوبی. دهکده جنوبی، میزبان برندهای محبوب مد است و فروشگاه هایی چون اپل استور، نمایندگی Mango، Esprit و... دارد. نمایندگی آدیداس، حدود 30 رستوران و یک مجموعه سینمایی، بخش های دیگر این قسمت از مرکز تجاری را تشکیل می دهند.

دهکده جنوبی که شیک تر و لوکس تر است، میزبان برندهای لوکس و بهترن طراحان داخلی مد است.

ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب

برای دسترسی به این مرکز به وسیله مترو باید قطارهای خط 10 را سوار شوید و در ایستگاه Tuanjiehu پیاده شوید و از خروجی D، ایستگاه را ترک کنید. راستا خود را پیاده به سمت شمال ادامه دهید تا به Gongti Beilu برسید. به سمت چپ بپیچید، تا به بازار Gongti Beilu برسید. این مرکز تجاری در سمت راست شما واقع شده است.

مرکز خرید Xidan Joy City

این مجموعه تجاری، بزرگ ترین مرکز خرید در منطقه Xidan است. این مجموعه 13 طبقه امکانات مختلفی دارد از جمله این که بلندترین پله برقی جهان در این مرکز قرار گرفته است. بزرگ ترین سینمای دیجیتال چین و بزرگ ترین فروشگاه لوازم آرایشی پکن در این مرکز واقع شده است. برندهای معروف مد از جمله زارا، در این مرکز نمایندگی دارند.

برای رفتن به این مجموعه خط یک مترو را سوار شوید، در ایستگاه Xidan پیاده شوید و از خروجی F1 ایستگاه را ترک کنید.

منبع: کجارو / tour-beijing.com
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 513

به "مراکز خرید پکن، گشت و گذاری در مدرن ترین مجموعه های تجاری چین" امتیاز دهید

1 کاربر به "مراکز خرید پکن، گشت و گذاری در مدرن ترین مجموعه های تجاری چین" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید پکن، گشت و گذاری در مدرن ترین مجموعه های تجاری چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید