معرفی هانوی مسکو آپارت هتل ، 4 ستاره

به گزارش مجله باهام، هانوی مسکو آپارت هتل | Hanoi-Moscow Aparthotel

یکی از هتل های 4 ستاره مسکو که دارای خدماتی با سطح قابل قبول است، هانوی مسکو آپارت هتل است. فاصله شما از این هتل تا به جاذبه های شهر در حد و نسبت معقولی قرار گرفته است و تنها کافی است که اگر قصد جاذبه گردی دارید، با تهیه یک نقشه آنلاین و لیستی از جاذبه های نزدیک و خاص نسبت به محل اقامتتان، گردشگری خود را شروع کنید. البته اگر هم که به قصد کار و تجارت به مسکو آمده اید هم در این هتل علاوه بر فاصله و مسافت خوب، دیگر امکانات لازم را در اختیار دارید. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، انواع خدمات و امکانات مختلف و همچنین اتاق ها و فاصله جاذبه های مختلف را نسبت به هانوی مسکو آپارت هتل را مورد آنالیز قرار دهیم.

معرفی هانوی مسکو آپارت هتل ، 4 ستاره

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

برای آشنا شدن یا دیگر هتل ها و مکان های اقامتی در مسکو پیشنهاد می کنیم که مطلب معرفی بهترین هتل های مسکو را نیز مطالعه بفرمایید.

خدمات رفاهی هانوی مسکو آپارت هتل

این هتل ساده است اما در عین آن از امکانات و خدمات بالایی نیز برخوردار است. خدمات و امکانات هانوی هتل مسکو برای کسانی که آن را برای اقامت انتخاب می نمایند، کامل و مناسب است. این هتل بزرگ در لابی خود دارای جایگاه و سرویس مبلمانی بسیار راحت، خدمات پذیرایی کامل، رزرویشن 24 ساعته و کامل، چند غرفه فروش انواع سوغاتی، سیستم های تهویه هوای اتوماتیک، سیسیتم های سرمایش و گرمایش، اتاق های مخصوص، سالن مخصوص خانواده، سالن کنفرانس، تجهیزات مختص به گروه های کسب و کار و بسیاری از دیگر خدمات را دارد که ما آن ها را در ادامه برای شما بیشتر توضیح خواهیم داد. در تمامی آپارتمان های ین هتل به صورت عمومی از سرویس های مجزای حمام و سرویس بهداشتی با امکانات کامل، روزنامه روز، تلویزیون های صفحه تخت با قابلیت دریافت کانال های کابلی و ماهواره ای، دیوارهای دارای عایق صدا و بسیاری از دیگر خدمات را دارند. درباره اتاق های این هتل باید بدانید که در بعضی از این آپارتمان ها اتاق های مخصوص برای افراد دارای آلرژی موجود است که می توانید درخواست آن را از قبل به هتل بدهید. همچنین علاوه بر محیط های عمومی و مشترک هتل همچون لابی و رستوران م یتوانید از اینترنت پر سرعت بی سیم در اتاق های خود نیز بهره مند شوید.

برای استفاده و استعمال دخانیات می توانید تا از سالن مخصوص هتل استفاده نمایید. هانوی مسکو آپارت هتل را می توانیم به عنوان گزینه ای مناسب برای اقامت کسانی که قصد اقامت گروهی دارند و یا خانواده هستند، پیشنهاد نماییم.

توجه داشته باشید که در این هتل آپارتمان امکان بردن حیوانات خانگی خود را دارید. در ضمن پذیرش در این هتل همانطور که گفتیم 24 ساعته است و همه مراحل پذیرش و پس دادن اتاق های هتل بسیار سریع انجام می گردد. در این هتل می توانید اگر لازم دارید از خدمات تور دسک یا میز مخصوص تور که هتل آن را برای مسافرانش در نظر گرفته است، استفاده نمایید. تور و بلیط خود را با پرداخت هزینه ای مجزا می توانید از این هتل تهیه نمایید.

کارکنان هانوی مسکو آپارت هتل می توانند تا به زبان های روسی، انگلیسی، ویتنامی و چینی با مسافرن ارتباط برقرار نمایند. اگر لازم داشته باشید می توانید با پرداخت هزینه ای مجزا، از انبار چمدان هتل بهره ببرید.

خدمات پاکیزگی و شستشوی ملحفه ها به صرت روزانه ارائه می گردد. اگر می خواهید شستشوی لباس های شخصی، اتوکشی و خدماتی از این قبیل به شما در این هتل ارائه گردد باید هزینه ای جداگانه به هتل بپردازید.

از دیگر خدمات این هتل می توانیم از آسانسور، دستگاه خودپرداز، خدمات نگهبانی، بالابر، سالن مخصوص مادر و کودک و سرویس صبحانه را برای شما نام ببریم. برای دریافت کلید اتاقتان از ساعت 14 بعد از ظهر و برای تحویل ان تا ساعت 12 ظهر وقت دارید.

برای دیدن دیگر خدمات این هتل آپارتمان، کلیک کنید.

امکانات تفریحی هانوی مسکو آپارت هتل

در هانوی مسکو آپارت هتل می توانید از سالن ورزشی آن استفاده نمایید. هتل برای شما این مزیت را در نظر گرفته است که به صورت 24 ساعته از سالن این ورزشی مخصوص هتل استفاده نمایید. کافه رستوران موجود در هتل هم برای ارائه خدمات به شما آماده است. در این کافه از منوی مخصوص بچه ها، افرادی که دارای رژیمی خاص هستند و دیگر منوهای آن می توانید سفارش دهید.

همچنین در این هتل آپارتمان از نظر تجهیزات بازی برای بچه ها و نوجوانان و همچنین سالن کارائوکه، تجهیزات خوبی در نظر گرفته شده است.

رستوران و کافه هتل ایزمایلو دلتا مسکو

رستوران Вьет Соул در این رستوران انواع غذاهای ویتنامی سرو می گردد.

رستوران Бакинские Вечераدر این رستوران انواع غذاهای روسی و اروپایی سرو می گردد.

امکانات آپارتمان های هانوی مسکو آپارت هتل

امکانات آپارتمان های موجود در این هتل کاملا با یکدیگر متفاوت است اما همگی آنان چند ویژگی مهم و مشترک دارند.

اینترنت بی سیم و پر سرعت، سرویس بهداشتی و حمام مجزا با امکانات کامل، تهویه و کنترل هوا و دما با دسترسی کنترل از راه دور و دیوارهای عایق صدایی که بالاتر از آن نام بردیم، از جمله امکانات این آپارتمان ها هستند. ملحفه های تمیز و اتو کشیده، منوی مخصوص بالش، میز مطالعه، تلویزیون های صفحه تخت و ماهواره ای و انواع و اقسام امکاناتی که در یک آپارتمان برای رفاه وجود دارد، در این هتل آپارتمان هست و تنها جای وسایل خصوصی شما خالی است. اگر هم که از طریق دیگری احتیاج داشتید با میز پذیرش تماس بگیرید تا برایتان فراهم آورند.

انواع آپارتمان های هانوی مسکو آپارت هتل

آپارتمان های 2 خوابه استاندارد

  • مساحت: 75 متر
  • توضیحات: این آپارتمان ها مناسب یک خانواده و یا گروه 4 نفری هستند. برای مسافران علاوه بر دیگر خدمات، وسایل بهداشتی نیز موجود است. 2 اتاق خواب، 1 تخت بزرگ دو نفره، 2 تخت 1 نفره و یک اتاق نشیمن به همراه 1 مبل راحتی (سوفا) از دیگر امکانات این آپارتمان ها است.

آپارتمان های 2 طبقه

  • مساحت: 117 متر
  • توضیحات: این آپارتمان ها مناسب یک خانواده و یا گروه 4 نفری و یا بیشتر هستند. برای مسافران علاوه بر دیگر خدمات، وسایل بهداشتی نیز موجود است. 3 اتاق خواب، 2 تخت بزرگ دو نفره، و یک اتاق نشیمن به همراه 1 مبل راحتی (سوفا) از دیگر امکانات این آپارتمان ها است.

آپارتمان های استاندارد

  • مساحت: 45 متر
  • این آپارتمان ها مناسب گروه و یا خانواده 2 نفره هستند. برای مسافران علاوه بر دیگر خدمات، وسایل بهداشتی نیز موجود است. می توانید در این اتاق ها وابسته به شرایطتتان از 2 تخت 1 خوابه به همراه یک مبل راحتی و یا یک تخت دو نفره به همراه یک مبل راحتی استفاده نمایید.

فاصله هانوی مسکو آپارت هتل تا جاذبه های شهر

  • بنای فتح آسمان در مسکو: این بنا حدودا 9.9 کیلومتر از شما دورتر است که با 15دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید. با استفاده از مترو بین 47 تا 49 دقیقه ای می رسید.
  • کلیسای جامع سنت باسیل: این کلیساحدودا 19.1 کیلومتر از شما دورتر است که با 44 دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید. با استفاده از مترو 49 دقیقه ای می رسید.
  • کلیسای مسیح ناجی: این کلیسا حدودا 19.3 کیلومتر از شما دورتر است که با بین 32 تا 34 دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید. با استفاده از مترو و قطارهای شهری 1 ساعت و 4 دقیقه ای می رسید.
  • کاخ کرملین و میدان سرخ: این کاخ حدودا 20.2 کیلومتر از شما دورتر است که با 41 تا 48 دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید. با استفاده از مترو 1 ساعت و 2 دقیقه دقیقه ای می رسید.
  • کلیسای کازان: این کلیسا حدودا 16.8 کیلومتر از شما دورتر است که با 30 دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید.

موقعیت هانوی مسکو آپارت هتل

شما می توانید موقعیت مکانی هانوی مسکو آپارت هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

Yaroslavskoye Shosse 146 Bldg 2, 129347 Moscow, Russia

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 26 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 266

به "معرفی هانوی مسکو آپارت هتل ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هانوی مسکو آپارت هتل ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید