معرفی هتل های ارمنستان

به گزارش مجله باهام، ارمنستان کشوری در جنوب قفقاز است و از همسایگان شمالی ایران محسوب می گردد. این کشور در کنار دریای خزر قرار گرفته و همچنین با دریای سیاه در ارتباط است. نام قدیم این کشور هایکستان بوده است که در زبان ارمنی استفاده می گردد.

معرفی هتل های ارمنستان

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

نقطه پرطرفدار برای گردش در این کشور شهر ایروان پایتخت ارمنستان است. این شهر شامل دیدنی های تاریخی بسیاری است که به دلیل تاریخ دور و دراز در آنجا وجود دارند.

بسیاری از توریست ها تور ایروان را برای سفر انتخاب می نمایند و از آنجا به نقاط مختلف ارمنستان هم سر میزنند و از جاذبه ها شهر های دیگر ارمنستان هم بهره می برند. این شهر شامل هتل های لوکس و 5 ستاره نیز می گردد. در ادامه به معرفی هتل های برتر 5 ستاره ارمنستان خواهیم پرداخت که می توانید در این هتل ها اقامتی راحت و عالی را تجربه کنید.

هتل دابل تری هیلتون

هتل های هیلتون هتل هایی بین المللی هستند که مجموعه بسیار لوکسی را در سراسر جهان شامل می شوند. هتل دابل بای تری هیلتون ایروان هتلی با موقعیت بسیار عالی و نزدیک به میدان جمهوری است و دسترسی خوبی به نقاط دیدنی شهر دارد.

امکانات این هتل بسیار خوب است و شامل باشگاه بدنسازی، سونا و سالن ماساژ می گردد. مناظر اتاق های این هتل به سمت کوه آرارات است و دارای امکانات خوبی مثل تهویه مطبوع، مینی بار، خدمات شبانه روزی و اینترنت است. رستوران این هتل یک رستوران خوب بوده که غذاهایی بین المللی را سرو می نماید. از امکانات این هتل می توان به خدمات خشک شویی و ترانسفر فرودگاهی اشاره نمود.

هتل گلدن پالاس

از هتل های 5 ستاره تور ارمنستان می توان به هتل گلدن پالاس ایروان اشاره نمود که در نزدیکی تئاتر بالت و موزه است. این هتل امکاناتی لوکس را درون خود دارد و اتاق های آنجا شامل امکاناتی مثل تهویه مطبوع، اینترنت و حمام هستند.

امکانات رفاهی و تفریحی آنجا شامل جکوزی، سونا، باشگاه بدنسازی و همچنین رستوران و کافه عالی است. این هتل به میهمانان خود تورهای طبیعت گردی را هم ارائه می نماید و همچنین آنجا شامل حمام ترکی و خدمات اسپا نیز می گردد.

هتل مولتی گراند فرعون

یکی از زیباترین هتل های 5 ستاره ایروان هتل مولتی گراند فراعنه است. این هتل با الهام از مصر باستان و به شکل هرمی ساخته شده است. اتاق های این هتل به زیبایی هرچه تمام تر تزئین و زیباسازی شده اند و شامل مناظر خوبی می شوند.

آنجا دارای یک استخر زیبای روباز و همچنین سرپوشیده بوده و امکاناتی لوکس مانند سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و … است. آنجا برای بچه ها امکاناتی برای بازی و تفریح دارد و می تواند خدمات نگهداری از کودک را هم ارائه کند.

هتل ماریوت

هتل های ماریوت جزو هتل های زنجیره ای خوب در جهان هستند. هتل ماریوت ایروان یکی از هتل های بسیار عالی 5 ستاره شهر ایروان است.

این هتل در میدان جمهوری واقع شده است و امکاناتی مجلل را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد آنجا شامل خدمات ماساژ اسختر سرباز، باشگاه بدنسازی و خدمات 24 ساعته اتاق می گردد. کادر این هتل بسیار حرفه ای بوده و اینترت پرسرعت در اختیار شما قرار گرفته است. اتاق های این هتل نمای شهر و همینطور کوه های زیبای آرارات دارند.

هتل گرند

اگر می خواهید یک ساختمان بسیار زیبا را مشاهده کنید حتماً هتل گرند ایروان را ببینید. این هتل 5 ستاره بسیار لوکس از هتل های بسیار زیبای شهر است. هتل گرند در نزیدیک گالری ملی هنر ارمنستان واقع شده است.

آنجا شامل امکاناتی کامل برای مشتریانش است که شامل اتاق سولاریوم، سونا و جکوزی، سالن ماساژ و همچنین انواع رستوران ها با منوی اروپایی و ارمنستانی می گردد. آنجا شامل استخر سرباز و سرپوشیده می گردد و امکانات بازی و تفریحی برای بچه ها و نوجوانان دارد. همچنین تور کیش ارزان سفر باتو را در سایت رزرو کنید.

هتل رادیسون بلو

از دیگر هتل های معروف زنجیره ای لوکس که درارمنستان واقع شده اند می توان به هتل رادیسون بلو ایروان اشاره نمود. این هتل موقعیت خوبی در شهر دارد و به سادگی می توانید به پارک زیبای ویکتوری از آنجا سر بزنید. نمای اتاق های این هتل بسیار زیبا بوده و نمای شهری و همچنین کوهستان آرارات را دارد. دیزاین اتاق ها به زیبایی صورت گرفته و فضایی گرم و زیبا را دارند.

رستوران لادر در در این هتل یک رستوران بسیار خوب بوده که غذاهای لذیذ ارمنی را به شما ارائه می نماید. امکانات این هتل شامل استخرهای سرباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، خدمات 24 ساعته حرفه ای، امکان نگهداری بچه ها و رستوران و کافه های مختلف و با کیفیت است. از آنجا می توانید تور های مختلف را نیز برای طبیعت گردی و دیدن جاذبه های شهر تهیه کنید.

هتل الکساندر

هتل 5 ستاره و لوکس الکساندر یکی از هتل های خوب در شهر ایروان است که دسترسی خوبی به نقاط دیدنی آنجا دارد. اتاق های این هتل شامل بالکن و منظره زیبا می شوند و از امکانات هتل می توان به سالن ماساژ، سونا و جکوزی، استخر بزرگ و … اشاره نمود. سالن غذاخوری این هتل مجلل بوده و رستوران آنجا غذاهایی بین المللی و ارمنی را ارائه می نماید.

هتل قفقاز

از دیگر هتل های لوکس و مجلل ایروان هتل قفقاز است که با داشتن استخر روباز و اتاق های تمیز و زیبا مشهور است. در اتاق ها امکاناتی مانند مینی بار و صندوق امانات وجود دارد. آنجا اینترنت پرسرعت در دسترس بوده وخدمات 24 ساعته است. رستوران و کافه های این رستوران بسیار خوب هستند و مناظر زیبایی را شامل می گردد.

منبع: لوکس تهران
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 930

به "معرفی هتل های ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل های ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید