موفقیت اولین بندر موضوعی مالزی در جلب توجه گردشگران

به گزارش مجله باهام، جاذبه گردشگری جدید مالزی در همان ابتدای کار توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند.

موفقیت اولین بندر موضوعی مالزی در جلب توجه گردشگران

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

Mythas Legacy و First Avenue Partners (بخش آسیا) با همکاری یکدیگر اقدام به راه اندازی نخستین بندر تفریحی مالزی با موضوع عشق به نام Love Harbour Melaka در The Riviera نموده اند که هدف آن، جذب گردشگر در مالاکا است.

در این بندر، مغازه ها و ساختمان هایی با معماری کلاسیک اروپایی ساخته شده اند که شامل بوتیک هتل ها، رستوران ها و فروشگاه های مختلف هستند.

Mythas Legacy سعی می نماید تا نظر مستاجران و صاحبان مشاغل بیشتری را برای حضور در این بندر جلب کند تا به توسعه بیشتر بندر عشق مالاکا منجر گردد.

این پروژه 100 واحدی، مساحتی برابر با پنج هکتار زمین را شامل می گردد و دارای ارزشی برابر با 15 میلیون رینگت مالزی (3,838,800 دلار: سه میلیون و هشتصد و سی و هشت هزار و هشتصد دلار) است که با هدف توسعه منطقه، سرمایه گذاری شده است.

ساخت عشق بندر در سال 2015 شروع شد و همین ماه آماده بهره برداری می گردد. به گفته هجی هنگ، مدیر اجرایی بندر، این بندر کوشش می نماید تا به عنوان یک جاذبه مهم گردشگری منطقه ای و بین المللی به تقویت اقتصاد و گردشگری در مالاکا و کشور یاری کند.

هنگ می گوید که این بندر جدید به عنوان یکی از مهم ترین برگ برنده های مالزی، آمادگی لازم را برای توسعه به عنوان مقصدی که نقش چشمگیری در این منطقه از دنیا بازی می نماید، دارد.

مالاکا، تاکنون، شاهد رشد گردشگری در این منطقه (16.7 میلیون گردشگر) بوده و بعد از تکمیل بندر عشق، جذب 1.6 میلیون گردشگر سالانه را هدف قرار داده است.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 464

به "موفقیت اولین بندر موضوعی مالزی در جلب توجه گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت اولین بندر موضوعی مالزی در جلب توجه گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید