نانوون, مدرن ترین نوع کاغذ دیواری

به گزارش مجله باهام، کاغذ دیواری نوعی پوشش برای دیوار محسوب میشود که نه تنها زیبایی و جذابیت را به ارمغان می آورد بلکه برای پوشاندن عیوب دیوار نیز از آن استفاده میشود. یک کاغذ دیواری باکیفیت سال های سال ماندگار است و زیبایی را به خانه شما به ارمغان می آورد. امروزه برای طراحی دکوراسیون داخلی و پوشش دیوارهای داخلی از انواع مختلف کاغذ دیواری استفاده میشود. امروزه نوع جدیدی از کاغذ دیواری با نام نانوون به بازار عرضه شده که طبق آخرین تکنولوژی تولید کاغذ دیواری صورت گرفته است.

نانوون, مدرن ترین نوع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری نانوون (non woven)

کاغذ دیواری نانوون (non woven) مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع کاغذ دیواری است که از الیاف پارچه و کاغذ ساخته میشود. یکی از مهمترین ویژگی این نوع کاغذ دیواری قابلیت شستشوی آن است و دلیل این امر ترکیب فیبرهای طبیعی و مصنوعی در آن است. کاغذ دیواری نانوون به دلیل قابلیت های ویژه همیشه مورد توجه تمامی افراد قرار گرفته و برای هر سلیقه ای طرح و نقشی مناسب وجود دارد. تمام کاغذ دیواری های نانوون قابل شستشو بوده و از کیفیت بالایی برخوردار میباشند.

مزایای استفاده از کاغذ دیواری نانوون

  • این کاغذ دیواری برای پوشش دیوار آشپزخانه و سرویس بهداشتی مناسب است. بافت کاغذ دیواری نانوون به گونه ایست که مانع از نگهداری بخار آب میشود و هیچ نوع کپک و باکتری بر سطح آن رشد نمیکند. بنابراین از این نوع کاغذ دیواری به دلیل قابلیت تنفس آن میتوان در مکان های مرطوب نیز استفاده نمود.
  • نصب کاغذ دیواری نانوون به راحتی و در مدت زمان کوتاهی انجام میشود و کندن و بلند کردن آن نیز به آسانی و بدون آسیب رساندن به سطح زیرین صورت میگیرد. حتی افراد غیر حرفه ای نیز میتوانند این کاغذ دیواری را نصب نماینند.
  • در ساخت این نوع کاغذ دیواری الیاف طبیعی و مصنوعی به کار رفته که ضد آلرژی میباشند و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمیکنند. بنابراین بدون هیچ نگرانی میتوان از این کاغذ دیواری در اتاق کودک استفاده نمود.
  • مقاومت کاغذ دیواری نانوون در برابر خراش, پارگی و پوسیدگی بسیار بالاست.
  • این کاغذ دیواری برای افرادی که دوستدار محیط زیست هستند مناسب میباشد زیرا قابلیت بازگشت پذیری به طبیعت را دارند.
  • ابعاد کاغذ دیواری نانوون تغییر نمیکند و پس از نصب بر روی دیوار افزایش و یا کاهش سایز نمیدهد.
  • تمیز نمودن این نوع کاغذ دیواری به راحتی و توسط یک دستمال مرطوب و شوینده صورت میگیرد.
  • برخلاف سایر کاغذ دیواری ها, هیچ نوع درزی بین کاغذ دیواری نانوون پس از نصب دیده نمیشود و سطح کار کاملا صاف و یکدست است.
منبع: ساختمانچی
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 660

به "نانوون, مدرن ترین نوع کاغذ دیواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نانوون, مدرن ترین نوع کاغذ دیواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید