نجات جان 7 صیاد گمشده در آب های دریای عمان توسط تیم نجات بندر چابهار

به گزارش مجله باهام، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: تیم عملیاتی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار در 24 ساعت گذشته پیروز به نجات جان 7 نفر صیاد در آب های دریای عمان شدند.

نجات جان 7 صیاد گمشده در آب های دریای عمان توسط تیم نجات بندر چابهار

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، سیدحسن ابراهیمی گفت: تیم عملیاتی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار در 24 ساعت گذشته پیروز به نجات جان 7 نفر صیاد در فاصله های 30 ، 20 و 15 مایلی بندر چابهار در آب های دریای عمان شدند.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: در حادثه اول که برای یک قایق صیادی با 2 سرنشین در فاصله 30 مایلی بندر چابهار رخ داد، شناور مذکور به دلیل اتمام سوخت به مدت 24 ساعت در دریا سرگردان بودند، بلافاصله عملیات نجات توسط شناور ناجی 5 و همیار ناجی شروع و پس از 10 ساعت عملیات جستجو و نجات دریایی، نجات داده شدند.

وی اضافه کرد: حادثه دوم در 20 مایلی بندر چابهار رخ داد که یک فرد مضطر در کشتی درخواست یاری پزشکی داشت، بلافاصله تیم عملیاتی با شناور هادی اقدامات اولیه پزشکی توسط پزشکیار به فرد بیمار ارائه و جهت مداوا به مرکز درمانی انتقال داده شد.

ابراهیمی توضیح داد: حادثه سوم مربوط به 4 سرنشین قایق صیادی در 15 مایلی بندر چابهار به علت مشکل موتوری در دریا سرگردان بودند که بلافاصله پس از دریافت خبر توسط ناجی 5 به یاری حادثه دیدگان شتافتند.

معاون دریایی و بندری بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه تمام سرنشینان در صحت کامل به سر می برند و وضعیت جسمانی آنها رضایت بخش است. به صیادان توصیه می کنم حتماً قبل از رفتن به دریا اطلاعات و اخطاریه های هواشناسی را جدی بگیرند و قبل از رفتن به دریا جهت اطلاع از وضعیت دریا با شماره تلفن 35321415 054 تماس حاصل کنند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 525

به "نجات جان 7 صیاد گمشده در آب های دریای عمان توسط تیم نجات بندر چابهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات جان 7 صیاد گمشده در آب های دریای عمان توسط تیم نجات بندر چابهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید