نشست معرفی جاذبه های گردشگری اندونزی همزمان با نمایشگاه تهران برگزار گردید

به گزارش مجله باهام، نشست معرفی پتانسیل ها و جاذبه های گزدشگری اندونزی با نام اندونزی شگفت انگیز همزمان با برگزاری دوازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران و با حضور ولی تیموری معاون گردشگری، نماینده وزارت امورخارجه، مدیران دفاتر خدمات مسافرتی، مدیرکل فرهنگی امور ایرانیان خارج از کشور و جمعی دیگر از فعالان گردشگری شب گذشته در هتل اوین تهران برگزار گردید.

نشست معرفی جاذبه های گردشگری اندونزی همزمان با نمایشگاه تهران برگزار گردید

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران در این نشست سفیر اندونزی با اشاره به ارتقا همکاری در بخش گردشگری بین ایران و اندونزی گفت: با پتانسیل ها و زیرساخت های گردشگری که در اندونزی وجود دارد، این کشور آمادگی پذیرایی از گردشگران ایرانی را دارد.

علی اکبر نظری به عنوان نماینده وزارت امورخارجه در این نشست حضور داشت ومحمدعلی کیانی، مدیرکل فرهنگی امور ایرانیان خارج از کشوربر مشترکات فرهنگی و دینی بین ایران و اندونزی تاکید نمود.

نشست اندونزی شگفت انگیزاز طرف وزارت گردشگری اندونزی و شهردار شهر ترناته با همکاری سفارت جمهوری اندونزی در تهران در سالن کوه نور هتل اوین در تهران برگزار گردید.

وزارت گردشگری اندونزی در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در غرفه 20 سالن 41 با 5 آژانس گردشگری اندونزی حضور دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 297

به "نشست معرفی جاذبه های گردشگری اندونزی همزمان با نمایشگاه تهران برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست معرفی جاذبه های گردشگری اندونزی همزمان با نمایشگاه تهران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید