هانوی از میزبانی بازی های آسیایی 2019 انصراف داد

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران: شورای المپیک آسیا خاطرنشان کرد که شهر هانوی ویتنام به طور رسمی کناره گیری خود از میزبانی بازی های آسیایی 2019 را خاطرنشان کرد.

هانوی از میزبانی بازی های آسیایی 2019 انصراف داد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کشور ویتنام که در سال 2012 در رقابت با اندونزی برنده رأی گیری میزبانی بازی های آسیایی 2019 شده و حتی در این مدت شورای المپیک 3 بار از هانوی شهرمیزبان این رقابت ها بازدید نموده بود ولی از آنجایی که که انتظارات شورای المپیک آسیا در این زمینه بر اساس دستورالعمل صادر شده برآورده نشده بود لذا بعد از برگزاری جلساتی بین مسئولین کشور ویتنام آنها به این نتیجه رسیدند که کناره گیری خود را از میزبانی این بازی ها اعلام نمایند و این موضوع را خیلی سریع به اطلاع شورای المپیک آسیا برسانند.

به همین منظور قرار است شورای المپیک آسیا میزبان هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2019 را در سی وسومین مجمع عمومی خود که 29 شهریور ماه در اینچئون کره برگزار می گردد یعنی یک روز بعد از افتتاحیه بازی های آسیایی اینچئون اعلام خواهد نمود.

بازی های آسیایی هر 4 سال یک بار برگزار می گردد که پس از تصویب شورای المپیک آسیا در مجمع عمومی 2009 سنگاپور مقرر شد این بازی ها جهت تقویت تیم های آسیایی برای حضور در بازی های المپیک از این پس یک سال قبل از بازی های المپیک و هجدهمین دوره آن در سال 2019 برگزار گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 358

به "هانوی از میزبانی بازی های آسیایی 2019 انصراف داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هانوی از میزبانی بازی های آسیایی 2019 انصراف داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید