هتل تیستل، پورت دیکسون، مالزی

به گزارش مجله باهام، اطلاعات کلی در باره پورت دیکسون، مالزی

پورت دیکسون (معروف به پی دی)، در ایالت Nine States در فاصله 90 کیلومتری و 1 ساعتی کوالالامپور واقع شده و به همین جهت، نزدیک ترین ساحل به کوالالامپور می باشد. این بندر بدلیل داشتن ساحلی به وسعت 18 کیلومتر و تعداد زیادی هتل و ریزورت، به عنوان برترین جاذبه گردشگری در میان مردم محلی و توریست های خارجی شناخته شده است. علاوه بر این، مقامات حکومتی پورت دیکسون، امکانات رفاهی بسیاری ازجمله حمام های عمومی، رستوران ها و غذاخوری های متعدد در اینجا تعبیه نموده اند که در هیچکدام از سواحل دیگر مالزی نخواهید یافت.

هتل تیستل، پورت دیکسون، مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

پورت دیکسون طولانی ترین سواحل را در مالزی دارد. این ساحل 18 کیلومتر وسعت دارد و شامل سواحل عمومی و یا سواحل خصوصی می گردد که تحت تملک هتل ها یا ریزورت ها می باشند. توجه داشته باشید که بعضی سواحل اینجا برای حمام یا شنا مناسب نیستند و این موضوع از ظاهر ساحل و کیفیت آب آن تعیین است. با این حال، گزینه های مناسب بیشماری وجود دارد که مسافرین می توانند با توجه به فعالیت مورد علاقه خود از بین آنها انتخاب نمایند.

می توانید توسط سرویسKTM از هر ایستگاهی در کوالالامپور به ایستگاه سیریمبان بروید و پس از 10 دقیقه پیاده روی به ایستگاه اتوبوس های شهری رسیده و توسط آنها به پورت دیکسون بروید. بلیط اتوبوس 4 رینگت می باشد. یا می توانید با 40 رینیت با تاکسی به بندر برسید و یا با 100 رینیت تاکسی را بطور خصوصی کرایه کنید.

هتل تیستل، پورت دیکسون، مالزی

ریزورت تیستل (Thistle Port Dickson Resort) حدود 251 اتاق با منظره ای رو به تنگه مالاکا و زمین گلف وسیع و زیبا دارد. این هتل بدلیل داشتن 9 اتاق کنفرانس (که بزرگترین آنها به سبک آمفی تئاتر و با ظرفیت 350 نفر می باشد)، یکی از محبوب ترین گزینه های خارج از کلان شهر کوالالامپور برای مسافرین تجارتی است. همچنین، باغات و ساحل هتل، اینجا را به یکی از برترین مناطق مخصوص عروسی در مالزی تبدیل نموده است.

این ریزورت تمام نیازهای شما برای یک سفر رومانتیک و یا خانوادگی را فراهم می نماید: استخرهای هوای آزاد، زمین بازی Wet Play مخصوص بچه ها، 3 رستوران، 2 کافه، یک مرکز ورزشی و درمانی، کمپ سوات، ورزش های آبی و 2 زمین تنیس با خاک رس ازجمله امکانات بخصوص این هتل هستند.

خلاصه ای از ریزورت تیستل در پورت دیکسون:

* تنها 80 کیلومتر با کوالالامپور فاصله دارد (حدود 1 ساعت با ماشین)

* دارای 251 اتاق و 9 اتاق جلسه، کافه ها، رستوران ها و امکانات تفریحی عالی

* 3 کیلومتر ساحل اختصاصی، زمین گلف با 9 هدف و باغات استوایی زیبا و باشکوه

مجموعه ای از اتاق های زیبا برای سفر بعدی شما به مالزی در اختیار شماست. اگر برای سفر تجاری، سفری رومانتیک، ماه عسل یا تعطیلا به یادماندنی با خانواده به این هتل بیایید، اتاق های هتل تیستل تمام نیازهای شما را تامین خواهد کرد و می توانید با آسایش خاطر در اینجا اقامت کنید. تمام 251 اتاق این هتل که به تازگی بازسازی شده، به سیستم تهویه هوا مجهز هستند و به اینترنت پرسرعت وایرلس با پهنای باند هم دسترسی دارند.

منبع: لست سکند
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 571

به "هتل تیستل، پورت دیکسون، مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل تیستل، پورت دیکسون، مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید