هتل لمردین سامویی

به گزارش مجله باهام، هتل لمردین سامویی (Le Meridien Koh Samui Resort)، در جوار ساحل لامای (Lamai) قرار گرفته است. باغ و فضای سبز این هتل 5 ستاره استخر روباز ساحلی بهترین جاذبه این هتل برای تجربه یک اقامت آرام و لوکس به شمار می‌رود.

هتل لمردین سامویی

استخر روباز ساحلی هتل لمردین، کامل‌ و لوکس‌ترین سرویس ماساژ و آبگرم، سالن بدنسازی و اسکله بی‌نظیر است. سوئیت‌ها و ویلاهای هتل لمردین سامویی با دکوراسیونی چوبی و مبلمانی با طرح پارچه دیزاین شده، همچنین هوای گرمسیری این منطقه موجب شده تا از حمام‌های فضای باز در این سوئیت ها و ویلاها استفاده گردد. تلویزیون فلت، DVD پلیر، بالکن خصوصی و در برخی ویلا ها استخر خصوصی از جمله امکانات ویلاهای این هتل هستند. این هتل از برترین هتل‌های سامویی می‌باشد.

در هتل لمردین سامویی آنقدر تفریحات و سرگرمی‌های به چشم می‌خورند و شاید نیاز نباشد به بیرون هتل بروید، در این هتل برای گذراندن اوقات می‌توانید در سالن بدنسازی تمرین نمایید، به استخر و یا کلاب رفته و شاید حتی بخواهید که در برنامه‌های شبانه هتل نیز شرکت نمایید. اگر باردار هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم در تور سامویی از سرویس ماساژ ویژه ی دوران بارداری استفاده نمایید، همچنین می‌توانید از سرویس ماساژ زیبایی و صورت نیز بهره ببرید. برای خرید به هیچ عنوان نگران نباشید دورتا دور این هتل با فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف احاطه شده و شما به راحتی می توانید به هر کدام دسترسی داشته باشید. فاصله ی فرودگاه بین المللی سامویی تا هتل چیزی در حدود 20 دقیقه رانندگی می‌باشد.

انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 644

به "هتل لمردین سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل لمردین سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید