واکسیناسیون دانش آموزان علیه کرونا منوط به نام نویسی در سامانه سلامت

به گزارش مجله باهام، سرپرست مرکز بهداشت شادگان گفت: دانش آموزان پایه دوازدهم باید قبل از مراجعه به پایگاه های واکسیناسیون کرونا، در سامانه سلامت نام نویسی نمایند.

واکسیناسیون دانش آموزان علیه کرونا منوط به نام نویسی در سامانه سلامت

محسن شاوردی، سرپرست مرکز بهداشت شادگان در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: واکسیناسیون دانش آموزان علیه کووید-19 بر اساس دستورالعمل کشوری ابتدا از پایه دوازدهم شروع می گردد و به ترتیب پایه های یازدهم، دهم، نهم، هشتم و هفتم می توانند واکسن کرونا دریافت نمایند.

او با بیان اینکه واکسیناسیون دانش آموزان با ثبت نام در سامانه سلامت انجام می گردد و گروه هدف بدون باید از مراجعه به مراکز تزریق واکسن قبل از ثبت نام خودداری نمایند، اضافه نمود: در حال حاضر فقط دانش آموزان در گروه سنی بین در بازه زمانی اول مهر سال 1382 تا اول مهر 1383، امکان ثبت نام در سامانه به نشانی https://salamat.gov.ir/ دارند.

شاوردی توضیح داد: زمان و مکان واکسیناسیون دانش آموزان ثبت نام شده در سامانه سلامت به زودی اعلام می گردد، ضمن اینکه ثبت نام برای سایر گروه های سنی دانش آموزان اطلاع رسانی خواهد شد.

این مقام مسئول تاکید نمود: تزریق واکسن به معنای خاتمه بیماری کووید-19 نیست، پس ضروری است تا تکمیل عملیات واکسیناسیون عموم جامعه، از حضور در دورهمی ها و مراسم عروسی، عزا خودداری نموده و همچنان از ماسک استفاده نموده و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنیم.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1922

به "واکسیناسیون دانش آموزان علیه کرونا منوط به نام نویسی در سامانه سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون دانش آموزان علیه کرونا منوط به نام نویسی در سامانه سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید