واکنش ماهینی به ماجرای طارمی و اسکوچیچ

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران ورزشی: بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: هم طارمی به حضور در تیم ملی و هم تیم ملی به بازیکنی مانند طارمی نیاز دارند.

واکنش ماهینی به ماجرای طارمی و اسکوچیچ

حسین ماهینی متولد زادهٔ 25 شهریور 1365 است. ماهینی بازیکن تیم فوتبال سایپا است. ماهینی در حال حاضر به همراه سایپا در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد. ماهینی در تمرین امروز سایپا در مرکز ملی فوتبال با خبرنگاران به گفت و گو پرداخت.

به گزارش خبرنگاران ورزشی، حسین ماهینی در حاشیه تمرین تیم فوتبال سایپا درباره شرایط این تیم گفت: امسال با وجودی که دیر شروع کردیم تمرینات خودمان را اما در چند بازی که شایستگی برد را داشتیم متاسفانه برنده نشدیم .تازه 10 هفته از شروع بازی ها گذشته و هنوز 24 هفته دیگر باقیمانده است. جا دارد از کادرفنی قبلی سعید اخباری و همه همکاران او کمال تشکر را داشته باشم زیرا خدمت فراوانی کشیدند اما فوتبال است زیرا ممکن است هر اتفاقی ایجاد شود.

وی اضافه کرد: با امید روانخواه سرمربی تیم جدیدمان، دوستی دیرینه ای با او دارم زیرا در رده سنی تیم امید کنار هم حضور داشتیم و کنار آن نیز سالیان سال است همدیگه را به خوبی می شناسیم. روانخواه یک مربی جوان و خیلی خوب است. اکنون هم با وجود گذشت این چند روز خداراشکر همه راضی هستیم و تمرینات خوبی پشت سر می گذاریم.

بازیکن تیم فوتبال سایپا توضیح داد: امیدوارم از بازی پیش روی خودمان بتوانیم استارت بردهای خودمان را بزنیم. مطمئنم تا آخر فصل یکی از تیم هایی که به لیگ صعود می کند ما هستیم.

ماهینی درباره اعتراضات برخی تیم ها به داوران هم در لیگ دسته یک گفت: داوری ها همه جا مشکل دارد از جمله لیگ برتر اما با این حال نمی توانیم داوران را مقصر اصلی قلمداد کنیم. هم نداشتن امکانات و هم برخی موارد دیگر در این اتفاق دخیل است اما بازهم مسائل داوری برای ما و سایر تیم ها وجود داشته است. هیچ تیمی در دنیا نیست که بگوید داوری ها به نفع ما یا به ضرر ما بوده است. باید به داوران بها دهند و مسائل هم کمتر شود بدون شک داوران می توانند با شرایط ایده آل تری قضاوت های خودشان را انجام دهند. ما فوتبالیست ها همراه با مربیان اشتباه می کنیم و داوران هم مانند ما انسان هستند اما این فشاری که روی داوران است به نظرم هفته به هفته و سال به سال بدتر می شود.

وی در مورد ارزیابی خود از بازی های لیگ برتر توضیح داد: بله بازی های لیگ را دنبال می کنم و پنج تیم هم مانند پرسپولیس، استقلال، سپاهان، فولادخوزستان و گل گهر سیرجان مدعی قهرمانی هستند و می جنگند تا به این هدف برسند. بقیه هم برای سقوط نکردن تلاش می کنند.

بازیکن تیم فوتبال سایپا در واکنش به ماجرای میان طارمی و اسکوچیچ هم گفت: پس از آن اتفاقی که آمد با خود مهدی طارمی صحبت داشتم و به نظرم خوب هم تیم ملی به مهدی نیاز دارد و هم مهدی به حضور در تیم ملی نیازمند است. سوء تفاهمی بود که ایجاد شده بود خداراشکر ختم به خیر شد. تیم ملی ما با شرایطی که دارد به جام دنیای خواهد رفت و ما به مهدی طارمی برای جام دنیای نیاز داریم. امیدوارم دیگر از این دست اتفاقات رخ ندهد.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس درباره شرایط این تیم در لیگ برتر هم مطرح کرد: پرسپولیس شرایط بدی ندارد و خوب است. چند تغییر در ابتدای فصل داشت که برای هماهنگی آنها نیاز به زمان داشتند و خوشحالم بازی گذشته خود را بردند. امیدوارم دوباره امسال پرسپولیس دوباره قهرمان لیگ شود.

منبع: رکنا
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2036

به "واکنش ماهینی به ماجرای طارمی و اسکوچیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ماهینی به ماجرای طارمی و اسکوچیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید