پلمب 10 نانوایی متخلف در خرم آباد

به گزارش مجله باهام، فرماندار خرم آباد گفت: در راستای تشدید نظارت های ستاد مقابله با کرونا 10 نانوایی متخلف به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در هفته جاری پلمب شده اند.

پلمب 10 نانوایی متخلف در خرم آباد

به گزارش خبرنگار از ، جعفر طولابی اضافه نمود: از ابتدای هفته جاری با بازرسی 40 واحد نانوایی، 10 واحد پلمب شده و 13 واحد با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی با اشاره به آنالیز توزیع اقلام اساسی در12 فروشگاه زنجیره ای گفت: در این مدت 199 مورد بازرسی از واحد های صنفی انجام شده و 37 واحد نیز با تشکیل پرونده تخلفاتی جریمه شدند.

فرماندار خرآباد توضیح داد: تمامی کسب و کار ها ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده و همچنین فاصله گذاری اجتماعی هستند.

طولابی با بیان اینکه شهرداری نسبت به جمع آوری و تعطیلی ضایعات فروشی ها و برطرف سد معبر اقدام نماید ادامه داد: تمامی اماکن ورزشی، سفره خانه ها، اماکن تاریخی و فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل و واگذاری ویلا و خانه به مسافران توسط بنگاه های معاملاتی و اشخاص حقیقی ممنوع است.

وی گفت: کشتارگاه ها، قصابی ها، مرغ و ماهی فروشی ها، نانوایی ها و مراکز سوخت نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام و تیم های بازرسی متشکل ازاتاق اصناف، اماکن، نیروی انتظامی، دامپزشکی و شهرداری بر فعالیت صنف های مورد اشاره نظارت کنند.

تا 29 اردیبهشت ماه کل مبتلایان به کرونا در ایران 122 هزارو 492 نفر، بهبودیافتگان 95 هزار و661 نفر و کل فوتی ها 7هزار و 52 نفر بوده است.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1129

به "پلمب 10 نانوایی متخلف در خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 10 نانوایی متخلف در خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید