پیاده روی در اطراف کاج فراهم شد

به گزارش مجله باهام، امکان تردد عابران پیاده از محدوده جنوبی میدان طهرانی مقدم (کاج) پس از سال ها فراهم شد.

پیاده روی در اطراف کاج فراهم شد

به گزارش خبرنگاران، شهردار ناحیه یک منطقه 2 دراین باره گفت: از سال ها پیش عملیات ساخت وساز در محدوده جنوب غربی میدان طهرانی مقدم(کاج) آغاز شد اما به علت حصار کارگاهی، جهت تردد عابران پیاده بسته بود. این فرایند با گذشت سال ها ادامه داشت، به علت وجود گود و از طرفی رها شدن پروژه امکان جمع آوری کارگاه نبود، در نتیجه رهگذران از خیابان برای تردد استفاده می کردند.

علی اصغر طاهری اضافه نمود: در این سال ها بارها شهفرایندان به بسته بودن جهت پیاده رو اعتراض و پیغام هایی هم در سامانه های 137 و 1888 شهرداری ثبت نموده بودند اما به علت وجود حصار کارگاهی امکان بازگشایی نبود تا اینکه پس از مذاکره با مالک، در نهایت با پوشاندن نهر جهتی برای عبور شهفرایندان فراهم شد.

او با بیان اینکه برای ایجاد این جهت علاوه بر پوشاندن نهر، 2 کیوسک تلفن هم جمع آوری شد ادامه داد: وسعت این پروژه گرچه زیاد نبود اما این جهت در نزدیکی چند واحد آموزشی و ایستگاه تاکسی های میدان کاج قرار داشت و هر روز تعداد زیادی از مردم مجبور بودند تا به جای عبور از پیاده رو وارد جهت تردد خودروها شوند که خطرات زیادی برای آنها داشت. به همین علت اجرای این طرح تا به امروز بازخوردهای مثبتی داشته است.

شرایط پیاده رو پس از مناسب سازی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2236

به "پیاده روی در اطراف کاج فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیاده روی در اطراف کاج فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید