چهارمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب برگزار می گردد

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران، سید مسعود شجاعی طباطبایی، دبیر چهارمین دوره جشنواره کارتون کتاب گفت: همزمان با چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با بهره گیری از تجربیات سه دوره برگزاری جشنواره بین المللی کارتون کتاب، چهارمین دوسالانه توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می گردد.

چهارمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب برگزار می گردد

وی اضافه نمود: در این دوره از جشنواره نیز موضوعاتی چون کتاب و شهر، کتاب و زندگی، کتاب و خانواده، کتاب و کودک، کتاب و کتابخانه، کتاب و کتابدار، کتاب و رسانه، کتاب و آینده مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به اعتباری که این مسابقه در مجامع تخصصی بین المللی به دست آورده، سال جاری نیز مثل دوره های گذشته شاهد برپایی باشکوه آن خواهیم بود.

دبیر چهارمین دوره جشنواره بین المللی کارتون کتاب ضمن تقدیر از نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، برگزاری منظم، چاپ کاتالوگ، جوایز ارزشمند، حضور هنرمندان برجسته ایرانی و خارجی، سایت تخصصی و ... را از عواملی دانست که به این جشنواره اعتبار می بخگشت.

شجاعی در خاتمه گفت: فراخوان این دوره دوسالانه 25 مردادماه 1397 از طریق سایت جشنواره به نشانی www.booktoon.ir و سایت های تخصصی داخلی و خارجی منتشر خواهد گشت.در دور سوم دوسالانه بین المللی کارتون کتاب بیش از 2100 اثر از 783 هنرمند کارتونیست 74 کشور به دبیرخانه جشنواره رسید. آثار برگزیده سه دوره جشنواره کارتون کتاب در قالب نمایشگاه های دوره ای در سطح کتابخانه های عمومی سراسر کشور در طول سال به نمایش گذاشته می گردد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 9 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1

به "چهارمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید