چگونه به مرکز خرید عمار استانبول برویم ؟

به گزارش مجله باهام، مرکز خرید عمار اسکوئر در سال 2017 میلادی افتتاح شده و یکی از جدیدترین و مدرن ترین مراکز خرید ترکیه می باشد. به دلیل جدید بودن این مرکز خرید بسیاری از ایرانیان با آن آشنا نیستند .

چگونه به مرکز خرید عمار استانبول برویم ؟

آشنایی با مرکز خرید عمار استانبول Emaar Square

اگر با قصد خرید به استانبول سفر می کنید بهتر است، از قبل با مراکز خرید این شهر زیبا آشنا شوید. برنامه ریزی برای خرید و گردش در استانبول بسیار مهم است.

اغلب مردم با هدف خرید اجناس با قیمت کمتر اما با کیفیت بیشتر به استانبول سفر می کنند. پس بهتر است مراکز خرید را قبل از سفر شناسایی و برای رفتن به هر کدام از آنها برنامه ریزی روزانه داشته باشید.

در این مقاله خبرنگاران سعی داریم تا به بررسی و معرفی یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید استانبول یعنی مرکز خرید عمار Emaar بپردازیم.

مرکز خرید عمار اسکوئر استانبول

یکی از بهترین قسمت های هر سفر و مسافرتی بدون شک بخش خرید آن می باشد. شما اگر با قصد تفریح هم به استانبول سفر کنید، تمایل دارید تا از بازار ها و مراکز خرید این شهر دیدن نمایید. در اصل برای بسیاری از مردم خرید یک نوع تفریح محسوب می شود.

مرکز خرید عمار اسکوئر در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است. برای رسیدن به این مرکز خرید باید وارد منطقه اوسکودار شوید.

این مرکز خرید توسط گروه سرمایه گذاری Emaar Properties PJSC ساخته شده است. بسیاری از برند های لوکس و مطرح جهانی در مرکز خرید عمار شعبه دارند.

برند هایی مانند Gucci، Columbia، Massimo Dutti، Stradivarius، Jack & Jones و … در مرکز خرید عمار حضور دارند. حدود 400 مغازه و فروشگاه در عمار مشغول به کار هستند.

شما می توانید تمامی نیاز های خود را در عمار بیابید از فروشگاه های مواد غذایی و پوشاک تا لوازم منزل و تجهیزات باغبانی و … در عمار وجود دارند. در این مرکز خرید امکانات رفاهی مانند اتاق مادر و کودک، محلی برای استراحت و … وجود دارند.

عمار جدا از اینکه یک مرکز خرید بزرگ است، یک مکان تفریحی نیز می باشد. این مرکز خرید بیش از 15 سالن سینمایی، ده ها رستوران لوکس، سنتی و بین المللی، آکواریوم و … دارد.

جالب است بدانید، بسیاری از برند هایی که در عمار شعبه دارند برای نخستین بار است که در ترکیه حضور پیدا کرده اند.

آکواریوم و باغ وحش دریایی مرکز خرید عمار

یکی از جاذبه های تفریحی در بخش آسیایی استانبول، مرکز تفریحی و تجاری عمار است. همانطور که در بالا گفته شد مرکز خرید عمار یک مرکز تفریحی نیز محسوب می شود.

آکواریوم بزرگ عمار در این مرکز خرید واقع شده است. این آکواریوم زیبا از 7 بخش تشکیل شده و دارای بیش از 2000 حیوان دریایی است.

شما می توانید بعد از اتمام خرید و تجربه صرف غذا در یکی از رستوران های لوکس عمار به تفریح و بازدید از آکواریوم بزرگ عمار بپردازید.

7 قسمت این آکواریوم عبارتند از:

  1. تونل آکواریوم
  2. ساحل سنگی
  3. جنگل
  4. رودخانه و آبشار
  5. گالری ماهی های ژله ای
  6. جزیره پنگوئن ها
  7. جزیره کروکودیل ها

بهتر است بدانید هزینه بازدید از این آکواریوم بسیار مقرون به صرفه است.

چگونه به مرکز تجاری عمار برویم؟

مرکز تجاری عمار : برای رسیدن به این مرکز تجاری و تفریحی ، کافیست از میدان تکسیم سوار مترو شده و در ایستگاه مجیدیه کوی پیاده شوید .

سپس سوار خط AS34 مترو بوس شده و در ایستگاه UZUN ÇAYIR پیاده شوید. تاکسی و ون های مخصوص شما را به عمار می رسانند .

آدرس مرکز خرید عمار استانبول

آدرس مرکز خرید عمار استانبول :

No:81, Ünalan Mahallesi, Libadiye Cd, Üsküdar, İstanbul, Turkey

مرکز تفریحی و تجاری عمار اسکوئر استانبول

مرکز تفریحی و تجاری عمار اسکوئر استانبول به عنوان یک مقصد برای خرید، سرگرمی و تفریح و … طراحی شده است و برای بسیاری از گردشگران تجربه ای فوق العاده رقم زده است.

مرکز خرید عمار میزبان برند های لوکس و فروشگاه های معتبر جهانی است که بسیاری از آنها برای اولین بار در کشور ترکیه در دسترس هستند.

در عمار به هر نیازی از گردشگران پاسخ داده می شود. گردشگران و بازدید کنندگان می توانند خرید، تفریح و خوردن غذا و … را در عمار تجربه کنند.

بر اساس بررسی های انجام گرفته انتظار می رود مرکز خرید عمار سالانه به طور متوسط 25 میلیون نفر بازدید کننده داشته باشد.

عمار اسکوئر مجموعه ای از برند های معتبر با قیمت های مختلف همراه با رستوران های لوکس و سنتی است.

در ارتباط با کمپانی بین المللی Emaar Properties بدانید

همانطور که در بالا گفته شد، مرکز تجاری و تفریحی عمار توسط کمپانی بین المللی عمار ساخته شده است. این شرکت عربی یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه ساخت و مشارکت املاک و مستغلات در جهان می باشد که از سال 2006 وارد بازار املاک ترکیه نیز شده است.

شرکت عمار تجربه ساخت پروژه های بزرگ تجاری، تفریحی و مسکونی را دارا می باشد. این کمپانی بزرگ با ساخت و افتتاح مرکز خرید عمار استانبول توانست یک محله جدید به بخش آناتولی استانبول اضافه کند.

مرکز خرید عمار در زمینی به وسعت 66 هکتار ساخته شده است و در اطراف آن هتل ها و پروژه های مسکونی متعددی نیز در حال ساخت می باشند. این منطقه مورد توجه بسیاری از افرادی که قصد خرید خانه در ترکیه را دارند، قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید :

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1315

به "چگونه به مرکز خرید عمار استانبول برویم ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه به مرکز خرید عمار استانبول برویم ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید