کتاب فرزندپروری هوشمند در دنیای مدرن منتشر شد

به گزارش مجله باهام، کتاب فرزندپروری هوشمند در دنیای مدرن نوشته برایان هاسمن با ترجمه سید مهدی موسوی توسط انتشارات ارجمند منتشر و راهی بازار نشر شد.

کتاب فرزندپروری هوشمند در دنیای مدرن منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، کتاب فرزندپروری هوشمند در جهانی مدرن نوشته برایان هاسمن به تازگی با ترجمه سید مهدی موسوی توسط انتشارات ارجمند منتشر و راهی بازار نشر شده است.

نویسنده این کتاب می گوید ما نخستین نسل از پدر و مادرانی هستیم که فرزندانمان با پدیده ای به نام اینترنت، شبکه های اجتماعی، تلفن همراه و بازی های ویدیویی سروکار دارند و به راحتی در چند لحظه با فشردن چند دگمه به جدیدترین اطلاعات دسترسی پیدا می نمایند و با ساده ترین روش ها می توانند با هر فردی در هر جای جهان ارتباط نوشتاری و تصویری برقرار نمایند. این پیشرفت در تاریخ بی سابقه است و ما به عنوان نسلی که پدرانمان چنین تجربه ای نداشته و طبعاً برای آن برنامه ای هم نداشتند خود باید این پدیده را شناخته و به فرزندانمان یاری کنیم تا به درستی از آن استفاده نمایند.

برایان هاسمن معتقد است وضعیتی که در آن زندگی می کنیم، مثل هر پدیده نوظهور دیگری در صورت استفاده درست، فواید زیادی به ما و فرزندانمان خواهد رساند، اما اگر مدیریت نشود قطعاً به ما و خانواده و جامعه مان آسیب خواهد زد.

کتاب فرزندپروری هوشمند در جهانی مدرن درباره چگونگی تربیت فرزندان در جهانی امروز است.

این کتاب با 136 صفحه و قیمت 40 هزار تومان منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1477

به "کتاب فرزندپروری هوشمند در دنیای مدرن منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب فرزندپروری هوشمند در دنیای مدرن منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید