ابلاغ شیوه نامه جذب هزار و 763 میلیارد ریال اعتبار در بخش کشاورزی

به گزارش مجله باهام، مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه از ابلاغ شیوه نامه جذب هزار و 763 میلیارد ریال اعتبار از محل بندالف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 به بخش کشاورزی استان خبر داد.

ابلاغ شیوه نامه جذب هزار و 763 میلیارد ریال اعتبار در بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگاران از کرمانشاه،وحید محمدپور مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت : شیوه نامه ابلاغی تمام بخش های کشاورزی را در بر می گیرد و این اعتبارات شامل ارائه تسهیلات و سرمایه در گردش است.

او به نرخ سود این تسهیلات اشاره کرد و گفت : تسهیلات با نرخ سود متفاوت از 10 تا 12 درصد برای منطقه ها کم برخوردار در نظر گرفته خواهد شد.

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه اضافه کرد: 70 درصد تسهیلات به صورت سرمایه ای و 30 درصد به صورت سرمایه در گردش پرداخت می شود.

او اضافه کرد: تسهیلات سرمایه ای دارای یک سال مشارکت، یکسال تنفس و پنج سال بازپرداخت بوده و تسهیلات سرمایه در گردش هم یکساله خواهد بود.

محمدپور، سپس به بخش های اولویت دار جذب اعتبارات پرداخت و ادامه داد: در بخش های آب و خاک، صنایع تبدیلی، تامین نهاده ها و بخش های تولید غیرعلوفه ای، توسعه زنجیره های محصولات کشاورزی، شرکت های پشتیبان کشاورزی قراردادی، توسعه فعالیت های مکانیزاسیون و مدرن سازی، تسهیلات لازم اختصاص می یابد.

تولیدات محصولات راهبردی با ارزش اضافه کرده بالا، خدمات توسعه کسب و کار های کشاورزی، بهبود خدمات بازار رسانی محصولات کشاورزی، توسعه زنجیره های محصولات سالم و گواهی شده از دیگر بخش هایی بود که محمدپور به آن ها اشاره کرد.

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه، بخش های جذب اعتبارات سرمایه در گردش را هم مربوط به تامین نهاده های تولید دام و طیور و آبزیان بیان کرد.

محمدپور گفت: برای دریافت این تسهیلات لازم است افراد متقاضی در سامانه سیتا ثبت نام کنند .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1999

به "ابلاغ شیوه نامه جذب هزار و 763 میلیارد ریال اعتبار در بخش کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ شیوه نامه جذب هزار و 763 میلیارد ریال اعتبار در بخش کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید