احتمال کسب دومین کرسی حزب ضدیوروی انگلیس در مجلس

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران: نتایج تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد که حزب استقلال بریتانیا که خواهان خارج شدن این کشور از اتحادیه اروپا است در جهت دستیابی به دومین کرسی خود در مجلس بریتانیا است.

احتمال کسب دومین کرسی حزب ضدیوروی انگلیس در مجلس

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، نظرسنجی موسسه کامرس حاکی از آن است که حزب استقلال بریتانیا در بین رای دهندگان روچستر تا جنوب شرق لندن از محبوبیت بیشتری نسبت به محافطه کاران برخوردار شده است.

بر اساس این گزارش، انتشار نتایج این نظرسنجی در شرایطی است که انتخابات مجلسی قرار است ماه آینده برگزار گردد. این نظرسنجی نشان می دهد که از هر 10 رای دهنده بریتانیایی 4 نفر که در انتخابات 2010 میلادی به حزب دیوید کامرون رای داده بودند اکنون تغییر عقیده داده اند.

نتایج نظرسنجی حاکی است حزب استقلال بریتانیا از محبوبیت 43 درصدی برخوردار است و حزب محافظه کار نیز 30 درصد آرا را در اختیار خواهد داشت. این رقم برای حزب مخالف کارگر 21 درصد بوده است.

دو هفته پیش نیز حزب استقلال بریتانیا پیروز شد نخستین کرسی خود در مجلس را به دست آورد و داگلاس کارسول پیروز شد تا کرسی نمایندگی شهر کالستون را در اختیار بگیرد.

نتایج نظرسنجی در سطح ملی نیز نشان می دهد که میزان حمایت از حزب استقلال بریتانیا به بیش از 25 درصد افزایش یافته که این یک رکورد به شمار می رود. حزب استقلال بریتانیا خواهان خروج این کشور از اتحادیه اروپا و وضع مقررات برای تشدید کنترل امور مهاجرت است.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 708

به "احتمال کسب دومین کرسی حزب ضدیوروی انگلیس در مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال کسب دومین کرسی حزب ضدیوروی انگلیس در مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید