تور اروپا: حال و هوای مبهم در بورس اروپا، بهبود شرایط ریسک پذیری در بازار

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران - بازارهای سهام اروپا در روز چهارشنبه با یک حال و هوا مبهم روبرو شدند و سرمایه گذاران به هضم ریسک های مربوط به نوع Omicron Covid-19 در انتها سال ادامه می دهند.

تور اروپا: حال و هوای مبهم در بورس اروپا، بهبود شرایط ریسک پذیری در بازار

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، شاخص DAX در آلمان 0.2% کاهش یافت ، اما CAC 40 در فرانسه 0.3% و FTSE 100 در بریتانیا 0.3% افزایش یافتند.

شاخص ها روز سه شنبه افزایش های قوی داشتند، به طوری که DAX در آلمان، CAC 40 در پاریس و FTSE 100 در لندن همگی 1.4 درصد افزایش یافتند، پس از اینکه سرمایه گذاران ترس های مربوط به کووید را کنار گذاشتند و سهام هایی را خریداری کردند که در چند روز گذشته افت نموده بودند.

سیاستگذاران به سختی کوشش می نمایند تا آسیب های احتمالی ناشی از نوع نو کرونا را مهار نمایند، برنامه های واکسیناسیون را افزایش می دهند و در عین حال قرنطینه های جزئی یا کامل یا سایر اقدامات فاصله گذاری اجتماعی را دوباره اعمال می نمایند. خبرهای خوبی از بریتانیا منتشر شد، یکی از کشورهایی که بیشترین ضربه را از نوع Omicron تا به امروز داشته است.

نخست وزیر بوریس جانسون گفت که محدودیت های نوی را قبل از کریسمس در انگلیس اعمال نخواهد کرد و ریشی سوناک صدراعظم نیز گفت 1 میلیارد پوند (1.3 میلیارد دلار) حمایت اضافی برای مشاغلی که بیشترین آسیب را از افزایش نو دیده اند در نظر خواهد گرفت.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2080

به "تور اروپا: حال و هوای مبهم در بورس اروپا، بهبود شرایط ریسک پذیری در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: حال و هوای مبهم در بورس اروپا، بهبود شرایط ریسک پذیری در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید