بازی State of Decay 2 به استیم خواهد آمد

به گزارش مجله باهام، بازی انحصاری State of Decay 2، با پیوستن به عناوینی چون Gears 5 و Halo: The Master Chief Collection، و در حالیکه بازی های استودیوهای داخلی مایکروسافت (Microsoft Game Studios) به مرور در فروشگاه دیجیتالی شرکت ولو (Valve) در دسترس قرار می گیرند، در فروشگاه استیم عرضه خواهد شد.

بازی State of Decay 2 به استیم خواهد آمد

صفحه بازی در استیم تاریخ عرضه را اوایل سال 2020 ذکر نموده است. استودیوی Undead Labs - سازنده بازی - هم دیروز اظهار داشت که نسخه استیم بازی از خدمات بین پلتفرمی (Cross-Platform) پشتیبانی خواهد کرد. این بدان معنی است که خریداران نسخه استیم بازی می توانند با دارندگان ایکس باکس، و نیز مالکین نسخه فروشگاه مایکروسافت برای ویندوز 10، بازی نمایند.

بازی State of Decay برای اولین بار در سال 2013، و به عنوان یک بازی انحصاری مایکروسافت - ایکس باکس و ویندوز - منتشر شد؛ با این وجود، این بازی از همان ابتدا در فروشگاه استیم هم در دسترس قرار داشت. سال پیش، و اندکی پس از عرضه بازی State of Decay 2 در ماه مه 2018، مایکروسافت استودیوی Undead Labs را خریداری نمود.

در ماه مه سال جاری - و اندکی پس از اعلام اینکه بازی Halo: The Master Chief Collection در کنار فروشگاه اختصاصی مایکروسافت، در فروشگاه استیم هم عرضه خواهد شد - فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس ایکس باکس، اظهار داشت که شرکت مایکروسافت برنامه هایی دارد تا عناوین اختصاصی خود را علاوه بر فروشگاه مایکروسافت، در فروشگاههای دیجیتالی رقیب هم عرضه نماید. ابتدای ماه سپتامبر بود که بازی Gears 5 همزمان در هر دو فروشگاه در دسترس علاقمندان نهاده شد.

استودیوی Undead Labs قول داده است که در روز دوشنبه همین هفته، و طی یک استریم زنده، جزییات بیشتری را در این مورد بیان کند.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 653

به "بازی State of Decay 2 به استیم خواهد آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی State of Decay 2 به استیم خواهد آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید