برگزاری امتحانات دانش آموزان گلستانی به صورت غیرحضوری

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران/گلستان مدیرکل آموزش وپرورش گلستان با اشاره به دغدغه دانش آموزان و خانواده های آنها برای امتحانات دانش آموزان، گفت: امتحانات نیمسال اول تحصیلی به صورت غیرحضوری در حال برگزاری است.

برگزاری امتحانات دانش آموزان گلستانی به صورت غیرحضوری

احسان گوهری راد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، آموزش های حضوری را در شهرهای با شرایط قرمز، نارنجی و زرد نخواهیم داشت و در این شرایط ها، آموزش ها به وسیله شبکه شاد، شبکه های صداوسیما و درس نامه ها دنبال می گردد.

وی با اشاره به مشکل دسترسی دانش آموزان در بعضی از روستا به اینترنت و شبکه شاد، گفت: برای حل این مشکل با مجوزی که از ستاد استانی مقابله با کرونا اخذ شد، با تایید بهداشت و مخابرات کلاس های در بعضی از روستاها که مشکل اینترنت دارند، به صورت حضوری برگزار می گردد.

مدیرکل آموزش وپرورش گلستان اعلام کرد: امیدواریم از هفته های آینده با بهبود شرایط و تبدیل شدن شهرها به شرایط سفید، کلاس ها را در سایر نقاط نیز به صورت حضوری داشته باشیم.

گوهری راد با اشاره به امتحانات پایانی نیمسال اول تحصیلی، گفت: امتحانات دانش آموزان به صورت غیرحضوری در حال برگزاری است. البته در مناطقی که دانش آموزان امکان آموزش غیرحضوری را ندارند، معلمان با توجه به سابقه تحصیلی دانش آموز در زمان آموزش حضوری، نمرات را خواهند داد. در مجموع خانواده ها نگرانی از بابت نمرات نیمسال اول تحصیلی نداشته باشند و تمام تلاشمان را می کنیم تا مسئله ای از این بابت برای دانش آموزان ایجاد نگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1525

به "برگزاری امتحانات دانش آموزان گلستانی به صورت غیرحضوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری امتحانات دانش آموزان گلستانی به صورت غیرحضوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید