فراوری روزانه بیش از 2 هزار ماسک توسط دانش آموزان و فرهنگیان ایرانشهر

به گزارش مجله باهام، مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر گفت: دانش آموزان و فرهنگیان این شهرستان با همکاری موسسه مردم نهاد چترا روزانه بیش از 2 هزار ماسک فراوری می نمایند.

فراوری روزانه بیش از 2 هزار ماسک توسط دانش آموزان و فرهنگیان ایرانشهر

به گزارش خبرنگار از ،عبدالغفور حسینی مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر با تاکید بر لزوم کوشش همگانی در پیشگیری از ویروس کرونا اضافه کرد: آموزش پرورش نیز مانند سایر نهادها، تمام ظرفیت و امکانات خود را برای پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس به کار گرفته است.

او اعلام کرد: کارگاه فراوری ماسک با همکاری موسسه مردم نهاد چترا در هنرستان ام ابی ها ایرانشهر دایر شده و دانش آموزان با همکاری شماری از فرهنگیان نیکوکار برای مشارکت در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا روزانه بیش از 2 هزار ماسک فراوری می نمایند.

او اضافه کرد: ورود بیماری کرونا مشکلاتی، چون کمبود اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی را به همراه داشت، اما عزم عمومی و همکاری نهادها، گذر از این پیچ خطرناک را برای همگان آسان می نماید.

مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر گفت: با شیوع بیماری کرونا فرهنگیان نیز مانند بسکمک از واحد های فراوریی با همکاری نیکوکاران به صورت خودجوش و در کاری جهادی همچون رخداد های سخت به کمک مسوولان آمده و کوشش دارند تا کمبود ها را رفع نمایند.

او اضافه کرد: ماسک های فراوری شده بصورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد.

ابراهیم انصاری مدیر موسسه مردم نهاد چترا ایرانشهر نیز گفت: مواد اولیه ماسک ها از سوی این موسسه تهیه ودر اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد.

او اضافه کرد: تا کنون افزون بر چهار هزار عدد ماسک و بیش از یکهزار و 600 بسته مواد بهداشتی از سوی این موسسه بصورت رایگان به مردم ایرانشهر اهدا شده است.

آذرکیش رییس هنرستان ام ابی ها ایرانشهر نیز گفت: کادر پزشکی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و ما نیز باید در کنار این عزیزان در جهت قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا کوشش کنیم.

او اضافه کرد: دانش آموزان رشته خیاطی این هنرستان با همکاری مربیان خود روزانه بیش از 2 هزار ماسک فراوری می نمایند.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1025

به "فراوری روزانه بیش از 2 هزار ماسک توسط دانش آموزان و فرهنگیان ایرانشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری روزانه بیش از 2 هزار ماسک توسط دانش آموزان و فرهنگیان ایرانشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید