برگزاری مراسم مذهبی در شهرهای سفید بلامانع شد

به گزارش مجله باهام، در بیست و سومین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت کرونا برگزاری مراسم های مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی صرفا در شهرهای سفید بلامانع شد.

برگزاری مراسم مذهبی در شهرهای سفید بلامانع شد

به گزارش خبرنگاران به نقل وزارت کشور، در بیست و سومین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت کرونا موضوع نحوه تفویض اختیارات به استانداران در عرصه مدیریت بیماری کرونا در سطح استان، مورد بحث و آنالیز نهاده شد و چارچوبی برای مصادیق تفویض اختیار مشخص شد تا به ستاد ملی مدیریت کرونا پیشنهاد گردد.

ذوالفقاری رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت کرونا با اشاره به اینکه تفویض اختیارات به استانداران در بحث مدیریت بیماری کرونا با هماهنگی تمام حوزه ها و پس از تصویب در ستاد ملی مدیریت کرونا انجام می گردد، گفت: اختیاراتی که به استانداران تفویض می گردد، اخلالی در کار سایر حوزه ها ایجاد نمی کند.

وی با تأکید بر اینکه پس از تصویب پیشنهاد در ستاد ملی مدیریت کرونا، اختیارات تفویض شده به استانداران در عرصه مدیریت بیماری کرونا اخلالی در کار سایر حوزه ها ایجاد نمی کند، تاکید نمود: باید هماهنگی بین بخشی در تمام حوزه ها و میان استانها ایجاد گردد.

ذوالفقاری اضافه کرد: همچنین استانداران باید پیش از اعمال هرگونه محدودیتی، از مسئولان بخش ها و اصناف مرتبط و همچنین مسئولان استانی ادارات و نهادهایی چون آموزش و پرورش در جلسات استانی و در فرایند اتخاذ تصمیمات دعوت به عمل آورند.

در خاتمه این جلسه، همچنین با اشاره به در پیش رو بودن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) و درخواست برگزاری مراسم از سوی هیات های مذهبی مقرر شد که با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، برگزاری مراسم مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی و نظر وزارت بهداشت، صرفا در شهرهای سفید بلامانع باشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1176

به "برگزاری مراسم مذهبی در شهرهای سفید بلامانع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم مذهبی در شهرهای سفید بلامانع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید