برگزاری انتخابات در تایلند در میان موجی از ناآرامی ها

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران: انتخابات پارلمانی تایلند، صبح یکشنبه، در میان تدابیر امنیتی شدید و نگرانی ها از وقوع حملات خونینی که این کشور را از ماه ها پیش فراگرفته است، شروع شد.

برگزاری انتخابات در تایلند در میان موجی از ناآرامی ها

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری اسکای نیوز، مراکز انتخاباتی در تایلند، صبح یکشنبه، درحالی درهای خود را به روی رای دهندگان این کشور برای انتخابات پارلمانی گگردده است، که احتمال از سرگیری اقدامات خشونت بار که این کشور را از ماه ها پیش در پی تظاهرات اعتراضی علیه یینگلاک شیناواترا نخست وزیر فراگرفته است، وجود دارد.

این انتخابات یک روز پس از آن برگزار می گردد که در درگیری طرفداران و مخالفان دولت شیناواترا در منطقه شمالی بانکوک، هفت نفر زخمی شدند.

به رغم تهدیدهای معترضان به تحریم انتخابات، اما دولت این کشور به برگزاری این انتخابات تأکید دارد. سوتیپ تیوجسویان رهبر مخالفان از هوادارنش خواسته است به صورت مسالمت آمیز جاده های شهر را مسدود نمایند تا مانع از شرکت مردم در انتخابات شوند.

در این میان، پوچونگ نوتراوونگ دبیر کل کمیسیون انتخابات تایلند در این باره گفت: آمادگی ها برای این انتخابات تقریبا صد درصد است. اما همزمان این کمیسیون به کارکنان خود دستور داده است در صورت وقوع هرگونه شورش یا خشونتی، رای گیری ها را متوقف نمایند.

براساس این گزارش، دور جدید بحران سیاسی در تایلند زمانی شروع شد که تظاهرات نمایندگانی از طبقه متوسط بانکوک و مناطق جنوب این کشور علیه یینگلاک و برادرش تاکسین شیناواترا نخست وزیر سابق این کشور به خیابان ها ریختند.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 454

به "برگزاری انتخابات در تایلند در میان موجی از ناآرامی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری انتخابات در تایلند در میان موجی از ناآرامی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید